Adjon hozzá termékeket a kódok hozzáadásával
Szabályok a vállalkozóknak - a b2b.innpro.hu
A nagykereskedőkre szabályok - 4.12.2025-ig érvényes - a teljes fájl letölthető ITT
A nagykereskedőkre szabályok - bevezetve 4.12.2025
TARTALOMJEGYZÉK:
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ INTERNETBOLTBAN
3. AZ ELADÁSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI
4. A TERMÉKÉRT VALÓ FIZETÉS MÓDJA ÉS HATÁRIDEJE 5. A TERMÉK SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK, SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS IDŐPONTOK
6. A TERMÉKKEL KAPCSOLATOS PANASZOK 7. KIEGÉSZÍTŐ RENDELKEZÉSEK
8. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
1.1. A b2b.innpro.hu rendelési platform, a továbbiakban: „Webáruház” tulajdonosa az INNPRO Robert Błędowski sp. z o.o. - amelyet a gliwicei kerületi bíróság X. gazdasági osztálya a 44-200 Rybnik, Rudzka utca 65C alatt jegyzi az alábbi KRS számmal: 0000944160 és az Országos Bírósági Nyilvántartásba bejegyzett az alábbi NIP számú azonosítóval: 6423234719, valamint a BDO száma a következő: 000556885 - nagykereskedői státusszal rendelkezik "A kereskedelmi ügyletek túlzott késedelmeinek ellensúlyozásáról szóló, 2013. március 8-i 2023.1790. sz." cikkeje alapján.
1.2. Jelen szabályzat kizárólag az Internet Shopot használó vállalkozóknak szól. A fogyasztóknak minősülő felhasználók esetében a "Szabályzat a fogyasztóknak - az b2b.innpro.hu internetes áruház vásárlóinak" című, szintén az internetes áruház weboldalán elérhető "Szabályzat a fogyasztóknak - az b2b.innpro.hu internetes áruház vásárlóinak" című dokumentumot kell alkalmazni.
1.3 Az Internetes Üzletben a jelen Szabályzat rendelkezéseivel összefüggésben kezelt személyes adatok kezelője az Eladó. A személyes adatok kezelése az Internet Shop weboldalán közzétett adatvédelmi szabályzatban megjelölt célokból, keretek között és elvek alapján történik. Az adatvédelmi szabályzat mindenekelőtt a személyes adatoknak az Adatkezelő által a Webáruházban történő feldolgozásának szabályait tartalmazza, beleértve a személyes adatok feldolgozásának alapját, célját és hatályát, az érintettek jogait, valamint a sütik és elemző eszközök Webáruházban történő használatára vonatkozó információkat. Az Internet Shop használata, beleértve a vásárlást is, önkéntes. Hasonlóképpen, a Vevő által az Internetes áruház használatával kapcsolatos személyes adatok megadása is önkéntes, az Adatvédelmi Szabályzatban megjelölt kivételektől függően (a szerződés megkötése és az Eladó jogszabályi kötelezettségei).
1.4 Fogalommeghatározások:
1.4.1. MUNKANAP - egy nap hétfőtől péntekig, kivéve a munkaszüneti napokat.
1.4.2. REGISZTRÁCIÓS ALKALMAZÁS - az Internet Shopban elérhető űrlap, amely lehetővé teszi egy Fiók létrehozását.
1.4.3. MEGRENDELÉSI FORMANYomtatvány - Elektronikus szolgáltatás, az Internet Shopban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a Megrendelés leadását, különösen a Termékek elektronikus kosárba helyezésével és az adásvételi szerződés feltételeinek meghatározásával, beleértve a fizetési módot is.
1.4.4. VEVŐ - (1) teljes jogképességgel rendelkező természetes személy, akinek a Weboldal használata, beleértve az Adásvételi Szerződések megkötését is, közvetlenül kapcsolódik üzleti vagy szakmai tevékenységéhez (azaz ebben az esetben nem fogyasztó); (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amelynek a törvény jogképességet biztosít; - aki az Eladóval Adásvételi Szerződést kötött vagy szándékozik kötni.
1.4.5. Polgári Törvénykönyv - a Polgári Törvénykönyvről szóló 1964. április 23-i törvény. (Törvénytár 1964. évi 16. szám, 93. pont, módosított szöveg).
1.4.6. ACCOUNT - Elektronikus Szolgáltatás, a Szolgáltató adatkommunikációs rendszerében a Vevő által megadott egyedi névvel (login) és jelszóval megjelölt erőforrások összessége, amelyben a Vevő által megadott adatok és az általa az Internet Shopban leadott Megrendelésekre vonatkozó információk tárolódnak.
1.4.7. HÍRLEVEL - Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató által e-mailben nyújtott elektronikus terjesztési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy minden Felhasználó automatikusan megkapja a Szolgáltatótól az egymást követő kiadások ciklikus tartalmú hírlevelét, amely a Termékekről, hírekről és az Internetáruház akcióiról szóló információkat tartalmazza.
1.4.8. TERMÉK - a Webáruházban elérhető olyan szolgáltatás, amely nem Elektronikus Szolgáltatás vagy ingóság, és amely a Vevő és az Eladó között létrejött Adásvételi szerződés tárgyát képezi.
1.4.9. SZABÁLYZAT - az Internet Shop jelen Szabályzata.
1.4.10. WEBBOLT - a Szolgáltató internetes áruháza, amely a következő internetes címen érhető el: b2b.innpro.hu
1.4.11. ELADÓ; SZOLGÁLTATÓ - Robert Błędowski, aki INNPRO ROBERT BŁĘDOWSKI néven folytat üzleti tevékenységet, bejegyezve a Lengyel Köztársaság gazdasági ügyekben illetékes minisztere által vezetett, a gazdasági tevékenységről és információkról vezetett központi nyilvántartásba, amelynek székhelye és szolgáltatási címe: ul. Rudzka 65c, 44-200 Rybnik, NIP 6423040197, REGON 243139422, e-mail címe: kontakt@innpro.pl, telefonszáma: 533 234 303.
1.4.12. ELADÁSI SZERZŐDÉS - a Vevő és az Eladó között a Webáruházon keresztül megkötött vagy megkötött, a Termékre vonatkozó adásvételi vagy teljesítési szerződés.
1.4.13. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁS - a Szolgáltató által a Vevő részére az Internetes Üzleten keresztül elektronikus úton nyújtott szolgáltatás.
1.4.14. SZOLGÁLTATÓ - (1) teljes jogképességgel rendelkező természetes személy, akinek a Weboldal használata, ideértve az Adásvételi szerződések megkötését is, közvetlenül kapcsolódik üzleti vagy szakmai tevékenységéhez (azaz ebben az esetben nem fogyasztó); (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amelyet a törvény jogképességgel ruház fel; - elektronikus szolgáltatást igénybe vesz vagy igénybe kíván venni.
1.4.15. MEGRENDELÉS - a Vevőnek a Megrendelőlapon keresztül tett akaratnyilatkozata, amelynek célja a Termékértékesítési szerződés megkötése az Eladóval.
2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ INTERNETBOLTBAN
2.1 Az alábbi Elektronikus szolgáltatások állnak rendelkezésre az Internetes áruházban: Fiók, megrendelőlap és hírlevél.
2.1.1. Fiók - a Fiók használata három egymást követő lépés elvégzése után lehetséges a Vevő részéről: (1) a Regisztrációs űrlap kitöltése, (2) a "Fiók regisztrálása" mezőre való kattintás és (3) a Fiók létrehozására vonatkozó szándék megerősítése a megadott e-mail címre automatikusan küldött megerősítő linkre való kattintással. A Regisztrációs űrlapon az Ügyfélnek a következő adatokat kell megadnia: cégnév, adóazonosító szám, a számlák típusa (belföldi, EU-n belüli vagy export), cím (utca, házszám/lakásszám, irányítószám, város, ország), e-mail cím, kapcsolattartási telefonszám és jelszó.
2.1.1.1. A Számlaelektronikai szolgáltatás határozatlan ideig ingyenesen vehető igénybe. A Ügyfélnek lehetősége van arra, hogy bármikor, indoklás nélkül megszüntesse a Számlát (lemondás a Számláról) a Szolgáltatóhoz intézett megfelelő kérelemmel, különösen e-mailben a kontakt@innpro.pl címre, vagy írásban a ul. Rudzka 65c, 44-200 Rybnik.
2.1.2. Megrendelőlap - a Megrendelőlap használata abban a pillanatban kezdődik, amikor a Vevő az első Terméket az elektronikus kosárba helyezi az On-line üzletben. A Megrendelés akkor jön létre, amikor a Vevő összesen két egymást követő lépést teljesít - (1) a Megrendelőlap kitöltése és (2) a Megrendelőlap kitöltése után a "Megrendelem fizetési kötelezettséggel" gombra kattintás a Webáruház honlapján - Addig a pillanatig lehetőség van a megadott adatok saját maga általi módosítására (ehhez a megjelenő üzeneteket és az Internetes Webáruház honlapján elérhető információkat kell követni). A Megrendelőlapon szükséges, hogy a Vevő megadja a Vevőre vonatkozó alábbi adatokat: cégnév, NIP szám, cím (utca, házszám/lakásszám, irányítószám, város, ország), e-mail cím, kapcsolattartási telefonszám és az adásvételi szerződésre vonatkozó adatok: Termék(ek), a termék(ek) mennyisége, a termék(ek) szállítási helye és módja, a fizetés módja.
2.1.2.1. Az Elektronikus Szolgáltatási Megrendelőlap ingyenesen biztosított, egyszeri jellegű, és megszűnik az azon keresztül történő megrendelés leadásának pillanatában, vagy az azon keresztül történő megrendelésnek az Ügyfél általi korábbi megszüntetésének pillanatában.
2.1.3. Hírlevél - a Hírlevélre való feliratkozáshoz a Vásárlónak a Webáruház weboldalán látható "Hírlevél" fülön meg kell adnia e-mail címét, amelyre a Hírlevél későbbi kiadásait küldeni kívánja, és rá kell kattintania a "Feliratkozás" mezőre. A Hírlevélre való feliratkozásra a Fiók létrehozásakor a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével is lehetőség van - a Fiók létrehozásának pillanatában a Vevő feliratkozik a Hírlevélre.
2.1.3.1 A Hírlevél elektronikus szolgáltatás határozatlan ideig ingyenes. Az Ügyfélnek lehetősége van arra, hogy bármikor, indoklás nélkül leiratkozzon a Hírlevélről (Hírlevél leiratkozás), a Szolgáltatóhoz intézett megfelelő kéréssel, különösen e-mailben a kontakt@innpro.pl címre, vagy írásban a ul. Rudzka 65c, 44-200 Rybnik.
2.2 A Szolgáltató által használt távinformációs rendszerrel való együttműködéshez szükséges technikai követelmények: (1) számítógép, laptop vagy más multimédiás eszköz internet-hozzáféréssel; (2) elektronikus levelezéshez való hozzáférés; (3) webböngésző: Mozilla Firefox 17.0. és újabb verzió vagy Internet Explorer 10.0. és újabb verzió, Opera 12.0. és újabb verzió, Google Chrome 23.0. és újabb verzió, Safari 5.0. és újabb verzió, Microsoft Edge 25.10586.0.0.0. és újabb verzió; (4) ajánlott minimális képernyőfelbontás: 1024x768; (5) a cookie-k és a Javascript engedélyezése a böngészőben.
2.3 A Vásárló köteles a Webáruházat a személyiségi jogok és szerzői jogok, valamint a Szolgáltató és harmadik személyek szellemi tulajdonának tiszteletben tartásával a jogszabályoknak és a jó gyakorlatnak megfelelően használni. A címzett köteles a tényeknek megfelelő adatokat megadni. A címzett köteles megtiltani a jogellenes tartalmak benyújtását.
2.4 A panaszok kezelésére vonatkozó eljárás:
2.4.1. A Szolgáltató által nyújtott Elektronikus Szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszokat, valamint a Webáruház működésével kapcsolatos egyéb panaszokat a Vevő nyújthat be:
2.4.2. elektronikus formában, elektronikus levélben az alkalmazási platformon keresztül.
2.4.3. Az Ügyfélnek ajánlatos a panasz leírásában megadni: (1) a panasz tárgyára vonatkozó információkat és körülményeket, különösen a szabálytalanság típusát és időpontját; (2) az Ügyfél kérését; és (3) a panaszos elérhetőségét - ez megkönnyíti és meggyorsítja a panasz Szolgáltató általi feldolgozását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlás formájában szerepelnek, és nem érintik a panasz ajánlott leírása nélkül benyújtott panaszok hatékonyságát.
2.4.4. A Szolgáltató a panaszra haladéktalanul, de legkésőbb a benyújtástól számított 14 naptári napon belül válaszol.
3. AZ ELADÁSI SZERZŐDÉS LETÖLTÉSÉNEK FELTÉTELEI
3.1 A Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésére azt követően kerül sor, hogy a Vevő az Általános Szerződési Feltételek 2.1.2. pontja szerinti megrendelést adta le a webáruházban található megrendelőlap segítségével.
3.2 A Terméknek az Online Shop weboldalán feltüntetett ára lengyel zlotyban van megadva, és tartalmazza az adókat. A Megrendelés tárgyát képező Termék adókat is tartalmazó teljes áráról, valamint a szállítási költségekről (beleértve a szállítási és kézbesítési díjakat) és egyéb költségekről, illetve - amennyiben e költségek összege nem állapítható meg - azok megfizetésének kötelezettségéről a Vásárlót az Online Shop oldalain a Megrendelés leadása során tájékoztatják, beleértve azt is, amikor a Vásárló kifejezi az adásvételi szerződéssel kapcsolatos akaratát.
3.3 Az adásvételi szerződés megkötésének menete az internetes áruházban a megrendelőlapon keresztül
3.3.1. Az Adásvételi szerződés megkötésére a Vevő és az Eladó között azt követően kerül sor, hogy a Vevő a Szabályzat 2.1.2. pontja szerinti Megrendelést leadta az Internet Shopban.
3.3.2. A Megrendelés leadását követően az Eladó 3 napon belül e-mailben visszaigazolja, hogy elfogadta a megrendelést. A szerződés csak abban a pillanatban jön létre, amikor az Eladó visszaigazolja, hogy elfogadta a megrendelést és megkezdte annak teljesítését. Abban a pillanatban, amikor a Vevő megkapja a fent említett e-mailt, az adásvételi szerződés a Vevő és az Eladó között létrejön.
3.4. A megkötött Adásvételi szerződés egységes szerkezetbe foglalása, védelme és tartalmának a Vevő számára hozzáférhetővé tétele úgy történik, hogy (1) a jelen Szabályzatot elérhetővé teszi az internetes áruház honlapján, és (2) a Vevőnek megküldi a jelen Szabályzat 3.3.2. pontjában említett e-mail üzenetet. Az Adásvételi szerződés tartalma ezen felül rögzítésre és biztonságba helyezésre kerül az Eladó Internetes Boltjának informatikai rendszerében.
4. A TERMÉK FIZETÉSI MÓDSZEREK ÉS FELTÉTELEK
4.1. Az Eladó az Adásvételi szerződés vonatkozásában a következő fizetési módokat bocsátja a Vevő rendelkezésére :
4.1.1. Készpénzben történő fizetés személyes átvételkor.
4.1.2. Banki átutalással történő fizetés az Eladó bankszámlájára.
4.1.3. Az Eladó a nem fogyasztónak minősülő Vevő számára külön megállapodással kereskedelmi hitelt állapíthat meg a Vevő egyedileg megjelölt maximális tartozásszintjével és fizetési határidővel.
4.2. Fizetési határidő:
4.2.1. Ha a Vevő a banki átutalással történő fizetést választja, a Vevő köteles az adásvételi szerződés megkötésétől számított 7 naptári napon belül fizetni.
4.2.2. Abban az esetben, ha a Vevő a személyes átvételkor történő készpénzes fizetést választja, a Vevő a csomag átvételekor köteles a fizetést teljesíteni.
4.2.3. Abban az esetben, ha az Eladó külön megállapodás alapján áruhitelt nyújtott a Vevőnek, a Vevő köteles a fizetést az áruhitelre vonatkozó vonatkozó vonatkozó megállapodásokban megjelölt határidőn belül teljesíteni.
5 Szolgáltatási reklamációk és jótállás
5.1 A Vevő az Eladó által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációit elektronikus úton nyújthatja be, megfelelő kérelmet küldve az Eladónak az 1.1. pontban megadott elérhetőségeken.
5.2 Az Eladó Vevővel szembeni, az Árukra vonatkozó jótállási felelőssége a Polgári Törvénykönyv 558. §‑a (1) bekezdése alapján kizárt.
6 Jótállási nyilatkozat — tartóssági jótállás — forgalmazói jótállás
Az alábbi jótállási nyilatkozat kizárólag szakmai Vevők – olyan vállalkozók – részére szól, akik a szerződést közvetlenül üzleti tevékenységükhöz kapcsolódóan kötik meg, és akik esetében a szerződés tartalmából megállapítható, hogy az a Vevő számára szakmai jellegű.
6.1. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., székhelye: 44-200 Rybnik, ul. Rudzka 65 C, Lengyelország (a továbbiakban: „Jótálló”) a kínálatában szereplő, az alábbi 6.1.A–6.1.M pontokban, valamint a 6.2 pontban meghatározottaktól eltérő áruk (a továbbiakban: „Áruk”) rendeltetésszerű működéséért vállal jótállást, mégpedig legalább a 6.5 pontban meghatározott jótállási időtartamra, feltéve, hogy az Árukat a használati útmutatóban, illetve a gyártó vagy forgalmazó kézikönyvében foglalt előírásoknak és ajánlásoknak megfelelően szerelik fel és üzemeltetik. A jótállási nyilatkozat a Lengyel Köztársaság területén érvényes, és az ott megvásárolt Árukra vonatkozik. A jótállási nyilatkozat vagy a jótállási jegy közvetlenül az Áruval együtt kerül átadásra, illetve – a Jótálló internetes áruházában történő vásárlás esetén – a jótállás fennállására és tartalmára vonatkozó információ az Áru leírásában, valamint a következő weboldalon érhető el: service.innpro.eu/warranty.
6.1.A. A DJI márkájú termékek – a DJI DOCK termékek kivételével – esetében a jótállást a SZ DJI Technology CO., LTD. nyújtja (cím: Lobby of T2, DJI Sky City, No. 53 Xianyuan Road, Xili Community, Xili Street, Shenzhen, Kína). Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt közvetítő, amely kizárólag a Lengyelországban illetékes jogosultak jótállási igényeinek a DJI által kijelölt, felhatalmazott szervizekhez történő továbbítására jogosult.
6.1.B. A DJI DOCK Áruk esetében a Jótálló az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., székhelye: 44-200 Rybnik, ul. Rudzka 65C, Lengyelország, a jelen nyilatkozatban meghatározott feltételek szerint.
A jótállási jogok fennmaradásának feltétele, hogy az Árukon 6 havonta rendszeres műszaki felülvizsgálatot végezzenek a vizsgálati lappal összhangban („DJI DOCK vizsgálati lap” melléklet a következő címen: https://service.innpro.eu/warranty). A rendszeres felülvizsgálatokat a Jótálló ingyenesen és saját költségére végzi.
6.1.C. A RENEWD márkájú Áruk esetében a jótállást a Renewd, Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Hollandia nyújtja. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt közvetítő, amely kizárólag a Lengyelországban illetékes jogosultak jótállási igényeinek a RENEWD által kijelölt, felhatalmazott szervizekhez történő továbbítására jogosult.
6.1.D. Az AMAZFIT és ZEPP márkájú termékek esetében a jótállást a Zepp North America Inc., 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA 92612 Irvine, USA nyújtja. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt közvetítő, amely kizárólag a Lengyelországban illetékes jogosultak jótállási igényeinek az AMAZFIT által kijelölt, felhatalmazott szervizekhez történő továbbítására jogosult.
6.1.E. Az ECOFLOW márkájú termékek esetében a jótállást az EcoFlow Inc, Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, Kína nyújtja. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt közvetítő, amely kizárólag a Lengyelországban illetékes jogosultak jótállási igényeinek az ECOFLOW által kijelölt, felhatalmazott szervizekhez történő továbbítására jogosult.
6.1.F. Az Insta360 márkájú termékek esetében a jótállást az Arashi Vision Inc, 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA nyújtja. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt közvetítő, amely kizárólag a Lengyelországban illetékes jogosultak jótállási igényeinek az Insta360 által kijelölt, felhatalmazott szervizekhez történő továbbítására jogosult.
6.1.G. A Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle és Joysway márkájú termékek esetében a jótállást a KAVAN Europe s.r.o. nyújtja (cím: Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Cseh Köztársaság). Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt közvetítő, amely kizárólag a Lengyelországban illetékes jogosultak jótállási igényeinek a KAVAN Europe s.r.o. által kijelölt, felhatalmazott szervizekhez történő továbbítására jogosult.
6.1.H. Az Akaso márkájú Áruk esetében a jótállást az Akaso Tech LLC, 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA nyújtja. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt közvetítő, amely kizárólag a Lengyelországban illetékes jogosultak jótállási igényeinek az Akaso által kijelölt, felhatalmazott szervizekhez történő továbbítására jogosult.
6.1.I. A Dreame márkájú termékek – a robotfűnyírók kivételével – esetében a jótállást a DREAME INTERNATIONAL (HONG KONG) LIMITED nyújtja, amely a hongkongi jog szerint bejegyzett társaság, székhelye: Room H28G, Blk EH, 10th Floor, Golden Bear Ind. Ctr., 66-82 Chai Wan Kok St., Tsuen Wan, Hongkong. A jótállási igényeket Lengyelországban a gyártó dedikált űrlapján keresztül kell bejelenteni, amely az alábbi címen érhető el: https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home, vagy e-mailben a dreamesupport@dreame.tech címen.
6.1.J. A Dreame robotfűnyírók esetében a jótállást az Automax Technologies (HONG KONG) CO., Limited nyújtja, amely a hongkongi jog szerint bejegyzett társaság, székhelye: UNIT 1104A 11/F KAI TAK COMM BLDG NO 317-319 DES VOEUX RD Central SHEUNG WAN HONG KONG. A jótállási igényeket Lengyelországban a gyártó dedikált űrlapján keresztül kell bejelenteni, amely az alábbi címen érhető el: https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home, vagy e-mailben a [dreamesupport@dreame.tech](mailto:dreamesupport@dreame.tech) címen.
6.1.K. A Roborock márkájú termékek esetében a jótállást a Beijing Roborock Technology Co. Ltd. nyújtja (cím: Kangjian Baosheng Plaza, Building 1, Room 6016, 6017 and 6018, 6F, Block C, No.8 Heiquan Road, Haidian District, 102206 Peking, Kína). A jótállási igényeket Lengyelországban a gyártó dedikált űrlapján keresztül kell bejelenteni, amely az alábbi címen érhető el: https://pl.roborock.com/pages/support-repair, vagy e-mailben a [support-pl@roborock-eu.com](mailto:support-pl@roborock-eu.com) címen.
6.1.L. A MOVA márkájú termékek esetében a jótállást a SpaceWalker Technology Hong Kong CO., Limited nyújtja, amely a Hongkongi Különleges Közigazgatási Terület joga szerint létrehozott társaság, székhelye: ROOM 01, 26TH FLOOR, WORKING VIEW COMMERCIAL BUILDING, 21 YIU WAH STREET, CAUSEWAY BAY HK. A jótállási igényeket Lengyelországban a gyártó dedikált űrlapján keresztül kell bejelenteni, amely az alábbi címen érhető el: https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home, vagy e-mailben a [movasupport.pl@mova-tech.com](mailto:movasupport.pl@mova-tech.com) címen.
6.1.M. A Hohem márkájú termékek esetében a jótállást a Shenzhen Hohem Technology CO., Ltd. nyújtja, amely a hongkongi jog szerint bejegyzett társaság, székhelye: B106, Building 2, Jiuxianglin Industrial Park, 4227 Xili Lake Road, Nanshan District, Shenzen City, Guangdong 518055, Kína. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt közvetítő, amely kizárólag a Lengyelországban illetékes jogosultak jótállási igényeinek a Hohem által kijelölt, felhatalmazott szervizekhez történő továbbítására jogosult.
Amennyiben a jelen jótállási nyilatkozat az Árukra hivatkozik, e hivatkozás megfelelően vonatkozik a fenti 6.1.A–6.1.M pontokban meghatározott bármelyik Jótálló által garantált Árukra is.
6.2. A jótállás nem terjed ki a kiegészítő és cserélhető tartozékokra, azokra az alkatrészekre, amelyek állandó vagy változó terhelésnek vannak kitéve vagy kitehetők, például: légcsavarok, állványok, rögzítőkonzolok, tapadókorongok, kefék, szűrők, csúszótalpak, tárcsák, fűrészlapok, fúrószárak, talpak, csiszolótárcsák, festékbevonatok, gumialkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szíjak, dobok, gyűrűk, hengerek, dugattyúk, csapágyak, motor szénkefék, tápkábelek vagy hajtáskábelek a szigetelés vagy a csatlakozó sérülése esetén, továbbá a gördülő vagy mozgó alkatrészek. A jótállás nem terjed ki a csomagolás horpadásaira, a csomagolás kifakulására vagy elszíneződésére, karcolásokra vagy lekopott feliratokra.
6.3. A jótállás nem terjed ki azokra az Árukra, amelyek személyes jellegük, használati módjuk és a felhasználó testével való érintkezésük miatt a higiéniai előírások megsértése nélkül nem küldhetők szervizbe. Ez különösen azokra az Árukra vonatkozik, amelyek nem állíthatók olyan állapotba, hogy az biztonságos újbóli használatot vagy harmadik személy részére történő értékesítést tegyen lehetővé, vagy amelyek esetében ez aránytalan költségekkel járna. Ilyen Áruk például a személyi ápoló készülékek (pl. fogkefék, borotvák, epilátorok), orvosi kiegészítők, valamint a fülbe helyezhető fejhallgatók.
6.4. A jótállás jogosultja az Áru első vásárlója – az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. Vevője. A jótállásból eredő jogok nem szállnak át az Áru további vásárlóira. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., illetve a 6.1.A–6.1.M pontokban megjelölt Jótálló nem szerződő fél az Áru későbbi vevőivel szemben.
6.5. A Jótálló által a jótállási igény átvételének és elbírálásának feltétele, hogy a Vevő az Árut a Jótálló szervizközpontjába eljuttassa, a jelen pontban foglaltaknak megfelelően, az általa észlelt hibák leírásával együtt, továbbá bemutassa az Árunak az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. társaságtól történt megvásárlását igazoló bizonylatot, és feltüntesse a termék látható és olvasható gyári számát, ha ilyen van.
6.6. Jótállási idő:
A jótállási idő hosszát a 6.1 pontban hivatkozott jótállási nyilatkozat vagy jótállási jegy, illetve a b2b.innpro.eu weboldalon található terméklap adatai határozzák meg, a készülékbe épített vagy a készlet részét képező akkumulátorokat kivéve.
Az akkumulátorra vonatkozó jótállási idő független az Árukra vonatkozó egyéb jótállási időtől, és 12 hónap.
A jótállási időt általában attól a naptól kell számítani, amikor a Vevő a Jótállótól megvásárolta az Árut, az alábbi rendelkezések figyelembevételével:
DJI márkájú Áruk esetében a jótállási idő attól a naptól kezdődik, amikor az Árut az első vásárló (INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) aktiválja, vagy attól a naptól, amikor a fenti első vásárló az Árut megvásárolta – attól függően, hogy melyik időpont következik be előbb –, kivéve, ha a gyártó a terméklapon vagy a használati útmutatóban eltérő kezdő időpontot határoz meg. A Vevő a service.innpro.eu oldalon elérhető szervizfelületen, a szervizalkalmazásban történő regisztrációt és sikeres bejelentkezést követően ellenőrizheti a megvásárolt Áru jótállási időszakának kezdetét és végét. A Jótálló fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja az Áru új termékre történő kicserélésének formájában nyújtott szolgáltatást, ha az Árut kivonták a forgalomból vagy megszűnt annak támogatása; ilyen esetben kizárólag pénzügyi elszámolás és visszatérítés lehetséges.
6.7. A jótállásból eredő felelősség kizárólag azokra a hibákra terjed ki, amelyek oka magában az eladott Áruban rejlik. A jótállás különösen nem terjed ki az Áru használatából vagy egyéb közvetett okokból eredő károkra, így különösen az alábbiakra:
- bármilyen jellegű mechanikai sérülés, ideértve a túlterhelés vagy túlmelegedés okozta károkat
- az Áru összeszereléséből vagy használatából eredő károk, ha az a használati útmutatóval ellentétesen történt
- az Áru szállításából vagy olyan körülmények közötti használatából eredő károk, amelyek nem felelnek meg a műszaki előírásoknak
- az Áru helytelen tárolásából vagy nem megfelelő karbantartásából eredő károk
- az Áru kenő- vagy olajanyagának teljes kimerüléséből eredő károk
- az Áru belső vagy külső, jelentős szennyeződéseiből eredő károk
- a gyártó vagy forgalmazó ajánlásainak nem megfelelő tartozék használatából eredő károk
- véletlenszerű események, például tűz, elárasztás, túlfeszültség, villamos kisülés stb. okozta károk
- háborús események, zavargások, terrorcselekmények vagy vandalizmus okozta károk
- az áramkörök jogosulatlan módosításaiból, illetve az akkumulátor és a töltő nem megfelelő párosításából vagy használatából eredő károk
- nem engedélyezett alkatrészek használatából eredő megbízhatósági vagy kompatibilitási problémák okozta károk
- az eszköz lemerült vagy sérült akkumulátorral történő üzemeltetéséből eredő károk
- az Áru által okozott adatvesztés vagy adatkárosodás
- az Áruval szállított vagy utólag telepített valamennyi szoftver
- harmadik fél termékei által okozott meghibásodások vagy károk, beleértve azokat is, amelyeket a gyártó a felhasználó kérésére szállíthat vagy integrálhat az Áruval
- a gyártó által nem engedélyezett szerviz által nyújtott műszaki segítség okozta károk
- olyan Áruk vagy alkatrészek, amelyek azonosító címkéit megváltoztatták, illetve amelyekről az azonosító címkét eltávolították
- a használati útmutatóban a felhasználó által elvégzendőként meghatározott műveletek elmulasztása
- bármilyen javítás, módosítás, átalakítás, részleges vagy teljes szétszerelés, illetve szerkezeti változtatás az Árunkon a Jótállón vagy az általa jóváhagyott személlyel kívül álló más személy által. A rögzítőelemek többfogazású felületének meghajlása, illetve a plombák, címkék vagy más biztonsági elemek sérülése, amelyek megakadályozzák a rajtuk szereplő információk elolvasását, jogosulatlan beavatkozásként értékelhető.
- helytelen beszerelésből, helytelen használatból vagy a hivatalos használati útmutatóval ellentétes üzemeltetésből eredő károk
- azok a károk, amelyek olyan repülések során keletkeztek, amelyeknél nem tartották be az Áru használati útmutatójában foglalt ajánlásokat
- azok a károk, amelyeket az Árunak kedvezőtlen időjárási körülmények (pl. erős szél, eső vagy homokvihar stb.) közötti használata okozott
- azok a károk, amelyeket az Árunak olyan környezetben történő használata okozott, ahol elektromágneses zavar lép fel (pl. bányaterületeken, rádióadótornyok, nagyfeszültségű vezetékek, erőművek közelében stb.)
- azok a károk, amelyeket az Árunak olyan környezetben történő használata okozott, ahol más vezeték nélküli eszközök zavart kelthetnek (pl. berendezések, vezeték nélküli videójelek, Wi‑Fi jelek stb.)
- azok a károk, amelyeket az Árunak a használati útmutatóban meghatározott biztonságos felszállótömeget meghaladó tömeggel történő használata okozott
- azok a károk, amelyeket elhasználódott vagy sérült alkatrészekkel végzett kényszerrepülés okozott.
- azok a károk, amelyek az eszköz rendszeres műszaki felülvizsgálatának elmulasztásából erednek.
DJI DRÓNOK ESETÉBEN TOVÁBBÁ:
DJI DOCK ESETÉBEN TOVÁBBÁ:
6.8. A jótállás jogosultja köteles a Termék hibájának felfedezését követően haladéktalanul bejelenteni azt a Jótállónak, és a terméket saját költségén – a service.innpro.eu címen elérhető szervizfelületen keresztül történt előzetes igénybejelentést követően – az alábbi címre eljuttatni:
SERWIS INNPRO Robert Błędowski sp. z o.o.
Rudzka 65c
44-200 Rybnik, Lengyelország
NIP: 6423234719
EU NIP: PL6423234719
KRS: 0000944160
A Jótálló nem vállal felelősséget a hibás dolog szándékos használatából eredő károkért.
A Jótálló nem veszi át az Árut a Vevőktől.
A Jótálló nem felel az Árunak a szervizközpontba történő szállítása során keletkező károkért, különösen – de nem kizárólag – akkor, ha a Vevő nem tett meg minden szükséges óvintézkedést és nem gondoskodott megfelelően az elküldött Áru biztosításáról. Ez a rendelkezés egyaránt vonatkozik a szállított Árun keletkező károkra, valamint az Áru által okozott károkra.
6.9. A hibabejelentésnek az alábbiakat kell tartalmaznia:
- a Vevő neve és címe, adószáma, e-mail címe és telefonszáma;
- az Áru hibájának leírása az Áru jellemzőihez viszonyítva;
- annak feltüntetése, hogy mikor, ki és milyen körülmények között észlelte az Áru hibáját;
- a visszaküldött tételek pontos felsorolása az Áru leírásával együtt (pl. „doboz, fúró, 2 db fúrószár, akkumulátor”; nem használhatók általános kifejezések, mint „készlet”, „teljes készlet”, „légcsavarok”, „kábelek”, „borítások”, „használati útmutatók”, „biztonsági eszközök” stb.);
- a kért javítás típusának megjelölése: jótállási vagy jótálláson túli (fizetős) javítás.
6.10. A Jótálló fenntartja magának a jogot, hogy szükség esetén további információkat kérjen a reklamáció szakszerű elbírálásához.
6.11. A szervizre átadott Terméket tiszta állapotban, a szállítás közbeni sérülések ellen megfelelően védve (lehetőleg eredeti csomagolásban) kell eljuttatni. Aggregátumok esetében minden folyadékot (olajat és üzemanyagot) felhatalmazott személynek előzetesen el kell távolítania a Termékből. A Jótálló fenntartja magának a jogot, hogy a reklamáció átvételét megtagadja, ha folyadék jelenléte mutatható ki.
6.12. A Jótálló a bejelentés kézhezvételétől számított 14 napon belül értesíti a jogosultat a vizsgálat eredményéről és a bejelentés megalapozottságáról. Ha a hiba igazolást nyer, a Jótálló gondoskodik a jótállás hatálya alá tartozó hiba ingyenes kijavításáról a hibás Áru Jótálló szervizközpontjába történő beérkezésétől számított 60 napon belül. Amennyiben a javítás nem lehetséges vagy gazdaságtalan, a Jótálló a számlán feltüntetett összeget visszatéríti, vagy az Árut hibátlan Áruval cseréli ki, a Jótálló döntése szerint. A jótállás keretében történő hibaelhárítás módját kizárólag a Jótálló határozza meg.
6.13. A Jótálló fenntartja magának a jogot, hogy csökkentse az Áru után visszafizetendő összeget, ha a jogosult hiányos Árut küld vissza. Az összeg a hiányzó tételek értékének megfelelő arányban csökkenthető, az adott tételek beszerzési ára alapján. Ha az Árut vagy az Áru sérült részeit újra cserélik, az új tételek a jótállás jogosultjának tulajdonába kerülnek, míg a hibás tételek a Jótálló tulajdonába mennek át. A Jótálló a kicserélt, sérült alkatrészeket nem küldi vissza.
6.14. Az Áru vagy az Áru sérült részeinek újra történő cseréje esetén az új tételek a jótállás jogosultjának tulajdonába kerülnek, a hibás részek pedig a Jótálló tulajdonába mennek át. A Jótálló a kicserélt, sérült alkatrészeket nem küldi vissza.
6.15. A jótállás jogosultját a kötelező jogszabályi rendelkezésekből fakadó jogok sérelme nélkül a jótállás alapján a fent felsoroltakon kívül további jogok nem illetik meg.
6.16. A jogosult köteles a Jótálló által számára kiadott, kijavított Árut az arról szóló értesítés kézhezvételétől számított 20 napon belül átvenni. E határidő eredménytelen elteltét követően a Jótálló – a jogszabályok alapján őt megillető egyéb kártérítési igények sérelme nélkül – jogosult:
- a Vevőre hárítani a tárolás költségeit (napi 9 PLN díjjal)
- az Árút bírósági letétbe helyezni (a Vevő előzetes értesítése mellett)
- felkérni a Vevőt az Áru tulajdonáról való lemondó jognyilatkozat aláírására.
DJI DOA ALTERNATÍV JÓTÁLLÁS DJI MÁRKÁJÚ ÁRUKRA
6.17. A DJI márkájú Áruk tekintetében – az előző pontokban meghatározott jogoktól és kötelezettségektől függetlenül, valamint a 6.17 pont rendelkezéseire is figyelemmel – a Vevő az alábbi jótállási feltételeket is igénybe veheti:
Ha a DJI Áru közvetlenül a vásárlást követően hibát mutat, és ezt a Vevő a vásárlás napjától számított hét napon belül bejelenti az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. társaságnak mint a Jótálló megbízottjának, valamint a hiba fennállását a Jótálló megbízottja megerősíti, akkor a Jótálló (a 6.1.A pontban megjelölt fél) minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy az Árut 14 munkanapon belül, a DJI DOA jótállás (dead on arrival, azaz a vásárlás időpontjától kezdve nem működő Áru) keretében, új, hibátlan Áruval cserélje ki.
6.18. A Jótálló fenntartja magának a jogot, hogy készlethiány vagy logisztikai problémák esetén a DOA cserét megtagadja; ilyen esetben a fenti 6.1–6.15 pontok rendelkezései irányadók.
6.19. A DJI DOA jótállási szolgáltatás nem vehető igénybe, ha:
- az Árut a Jótálló közvetítőjéhez (SERWIS INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) a vásárlást követő hetedik naptári napot követően juttatták el, vagy
- a jótállás jogosultja az Áruval együtt nem bocsátotta a Jótálló rendelkezésére az Áru Jótállótól való megvásárlását igazoló bizonylatot, vagy
- a Vevő által cserére átadott Áru nem tartalmazza az összes eredeti alkatrészt, vagy a felhasználó által okozott sérült alkatrészeket tartalmaz, vagy
- a Jótálló által végzett vizsgálat és ellenőrzés során a bejelentett hiba nem igazolható, vagy
- az Árun a jogosulatlan használatból vagy módosításból eredő hibák vagy sérülések mutathatók ki, például nedvességnek való kitettség, idegen anyagok (víz, olaj, homok stb.) bejutása, vagy helytelen felszerelés, illetve üzemeltetés, vagy
- megállapítást nyer, hogy a termékcímkéket, sorozatszámokat, vízjeleket stb. hamisították, megváltoztatták stb., vagy
- a hiba ellenőrizhetetlen külső tényezőkre vezethető vissza, beleértve a tüzet, árvizet, erős szelet vagy villámcsapást.
6.20. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. mint a Jótálló közvetítője, valamint a Jótálló (a 6.1.A pontban megjelölt fél) nem felel az alábbiakért:
- személyi sérülés (beleértve a halált), dologi kár, személyhez fűződő jogokat érintő sérelem vagy vagyoni kár, amelyet az Árunak a használati útmutatóval ellentétes használata okoz.
- a felhasználó által a hatályos jogszabályok be nem tartása miatt bekövetkező jogkövetkezmények és egyéb következmények.
6.21. A 5.2. pont rendelkezéseire is figyelemmel, a Polgári Törvénykönyv 577(1) § 2(1) bekezdésének követelményeivel összhangban a Jótálló tájékoztatja a Vevőt, hogy az adásvételi szerződés tárgyának a szerződéssel való meg nem felelése esetén a Vevőt a jogszabály alapján, az Eladó költségére törvényes jogvédelem illeti meg; a jótállás nem érinti ezeket a jogorvoslati lehetőségeket.
7. KIEGÉSZÍTŐ RENDELKEZÉSEK
7.1 Az Eladó jogosult a nem fogyasztónak minősülő Vevővel kötött adásvételi szerződéstől annak megkötésétől számított 14 naptári napon belül elállni. Az adásvételi szerződéstől való elállás ebben az esetben indoklás nélkül történhet, és nem keletkeztet semmilyen követelést a nem fogyasztónak minősülő Vevő részéről az Eladóval szemben.
7.2. Az Eladó jogosult az elérhető fizetési módok korlátozására, beleértve a teljes vagy részleges előrefizetés követelményét, függetlenül a Vevő által választott fizetési módtól és az Adásvételi szerződés megkötésének tényétől.
7.3 Abban a pillanatban, amikor az Eladó a Terméket átadja a fuvarozónak, a Termékkel kapcsolatos előnyök és terhek, valamint a Termék véletlen elvesztésének vagy károsodásának veszélye a nem fogyasztónak minősülő Vevőre száll át. Ebben az esetben az Eladó nem felel a Terméknek a szállításra történő átvételétől a Vevő részére történő átadásáig bekövetkező elvesztéséért, csökkenéséért vagy sérüléséért, valamint a szállítmány szállításának késedelméért.
7.4. Ha a Terméket fuvarozó szállítja a Vevőnek, a nem fogyasztónak minősülő Vevő köteles a küldeményt az ilyen típusú küldeményeknél szokásos időben és módon megvizsgálni. Ha megállapítja, hogy a szállítás során a Termékben hiba vagy sérülés keletkezett, köteles minden szükséges intézkedést megtenni a fuvarozó felelősségének megállapításához.
7.5 Nem fogyasztónak minősülő Ügyfelek esetében a Szolgáltató az Elektronikus Szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést azonnali hatállyal és indoklás nélkül felmondhatja az Ügyfélnek küldött erre vonatkozó nyilatkozat megküldésével.
7.6 A Szolgáltató/Eladó felelőssége a Szolgáltatás igénybevevőjével/ügyféllel szemben, függetlenül annak jogalapjától, - mind az egyes követelések, mind az összes követelés tekintetében összességében - az adásvételi szerződés alapján kifizetett ár és szállítási költség összegére, de legfeljebb ötszáz zlotyra korlátozódik. A Szolgáltató/Eladó a Szolgáltatás igénybevevőjével/ügyfelével szemben csak a szerződés megkötésekor előre látható tipikus károkért felel, és nem felel a Szolgáltatás igénybevevője/ügyfele elmaradt hasznáért.
7.7 Amennyiben a Vevő nem veszi át a csomagot, az Eladó jogosult 150 PLN összegű kötbért felszámítani a Vevőnek.
7.8 Az Eladó / Szolgáltató és a Vevő / Szolgáltatás igénybe vevője között felmerülő bármely jogvita az Eladó / Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság elé kerül.
8. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
8.1 A Webáruházon keresztül megkötött szerződések lengyel nyelven jönnek létre.
8.2 A feltételek módosítása:
8.2.1 A Szolgáltató fenntartja a jogot a Szabályzat módosítására.
8.2.2 A jelen Üzletszabályzat alapján a folyamatos szerződésektől eltérő szerződések (pl. adásvételi szerződés) megkötése esetén a jelen Üzletszabályzat módosítása semmilyen módon nem érinti a Szolgáltatás igénybe vevői/ügyfelei által a jelen Üzletszabályzat módosításának hatálybalépése előtt szerzett jogokat, így különösen a jelen Üzletszabályzat módosítása nem érinti a már leadott vagy benyújtott Megrendeléseket és megkötött, teljesített vagy teljesített adásvételi szerződéseket.
8.3 A jelen Feltételek által nem szabályozott kérdésekre a következők általánosan alkalmazandó rendelkezései az irányadóak lengyel jog, különösen a következők: Polgári Törvénykönyv; 2002. július 18-i törvény az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról. (Journal of Törvények 2002. évi 144. szám, 1204. tétel, módosított változat) és az általánosan kötelező érvényű jog egyéb vonatkozó rendelkezései.