Mentés a bevásárlólistára
Új bevásárlólista létrehozása

Adjon hozzá termékeket a kódok hozzáadásával

Adjon hozzá CSV fájlt
Írja be az összes termékkódot, amelyet a kosárhoz szeretne adni (vessző után szóközzel vagy új sorban). A kód többször megismétlésével az adott elem annyiszor kerül hozzáadásra, ahányszor megjelenik.

B2B jótállási nyilatkozat

B2B Jótállási nyilatkozat

B2B jótállási nyilatkozat

5. Szolgáltatási reklamációk és jótállás

5.1 A Vevő az Eladó által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos panasszal élhet elektronikus úton, az Eladóhoz intézett megfelelő kérelem benyújtásával, a pontban megjelölt elérhetőségeken. 1.1.

5.2 Az Eladó termékszavatossági felelőssége a Vevő felé a Polgári Törvénykönyv 558. § 1. bekezdése értelmében kizárt.

6. Jótállási nyilatkozat – tartóssági garancia – forgalmazási garancia

Az alábbi jótállási nyilatkozat nem fogyasztóra, hanem üzleti partnerre vonatkozik – olyan vállalkozásra, aki üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó megállapodást köt, ha a szerződés tartalma azt mutatja, hogy az ügylet szakmai jellegű.

6.1. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., székhelye: Rybnik, ul, Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, a továbbiakban: „Garanciavállaló”, garantálja az ajánlatában szereplő, az alábbi 6.1.A. - 6.1.D. és 6.2. pontban megjelöltektől eltérő termék (a továbbiakban: "Termék") megfelelő működését, az alábbi 6.5. pont szerint meghatározott jótállási időnél nem rövidebb ideig, feltéve, hogy a terméket a használati utasításban foglaltak és a gyártó vagy a forgalmazó felhasználói kézikönyvében szereplő ajánlásai szerint telepítik és üzemeltetik. A jótállási nyilatkozat a Lengyel Köztársaság területén érvényes, és az ott vásárolt Termékekre vonatkozik. A jótállási nyilatkozatot vagy jótállási jegyet közvetlenül a Termékhez mellékelik, vagy ha a Garanciavállaló webáruházában vásárolták, a jótállás meglétére és tartalmára vonatkozó információk a Termék leírásában és a szerviz.innpro.hu/warranty weboldalon találhatók.

6.1.A. A DJI márkájú termékek esetében a garanciavállaló az SZ DJI BaiWang Technology Co, Building No.1.2.7.9,Baiwang Creative Factory, No.1051, Songbai Road, Nanshan Xili District, Shenzhen, China. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata a Lengyelországban engedélyezett garanciális igényeknek a DJI által kijelölt, engedélyezett javítóműhelyekbe történő továbbítása.

6.1.B. A RENEWED termékek esetében a garanciavállaló a Renewed Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Netherlands. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a kizárólagos gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata a RENEWED termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

6.1.C. Az AMAZFIT márkájú termékek esetében a garanciavállaló a Zepp North America Inc 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA, 92612, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a kizárólagos gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az AMAZFIT termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

6.1.D. Az ECOFLOW márkájú termékek esetében a garanciavállaló az EcoFlow Inc. Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, China. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az ECOFLOW termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

6.1.E. Az Insta360 márkájú termékek esetében a garanciavállaló az Arashi Vision Inc., 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az Insta360 termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

6.1.F. Az Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle, Joysway márkájú termékek esetében a garanciavállaló az KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Czech Republic. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az KAVAN Europe s.r.o. termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

6.1.G. Az Akaso márkájú termékek esetében a garanciavállaló az Akaso Tech LLC., 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az Akaso termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

Amikor a jelen jótállási nyilatkozat egy Termékre hivatkozik, az ilyen hivatkozás értelemszerűen vonatkozik azokra a Termékekre is, amelyek esetében a garanciavállaló a fenti 6.1.A. - 6.1.G. szakaszban megjelölt szervezetek egyike.

6.2 A garancia nem terjed ki: tartozékokra és cserélhető tartozékokra, például olyanokra, amelyek állandó vagy ingadozó terhelésnek vannak vagy lehetnek kitéve, mint például a propellerek, állványok, rögzítőkonzolok, tapadókorongok, kefék, szűrők, fogantyúk, csúszók, tárcsák, pengék, fúrók, fúrótalpak, csiszoló talpak, festékbevonatok, gumi alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szíjak, dobok, gyűrűk, hengerek, dugattyúk, motorkefék, táp- vagy átviteli kábelek szigetelés- vagy dugók, gördülő vagy mozgó alkatrészek sérülése esetén a garancia nem terjed ki a csomagolás gyűrődésére, a kifakult csomagolásra vagy elszíneződésre, a karcolásokra vagy a kopott feliratokra.

6.3 A Termék első vásárlója – az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ügyfele – jogosult a jótállásra. A jótállásból eredő jogok nem szállnak át a Termék későbbi vásárlóira. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. – sem a 6.1.A. - 6.1.G. pontban megjelölt garanciavállaló – nem ügyfél a Termék későbbi vásárlója számára.

6.4. Annak feltételeként, hogy a Garanciavállaló elfogadja és feldolgozza a garanciális igényt, a Garanciavállalónak be kell nyújtania a Termék vásárlását vagy értékesítését igazoló értékesítési dokumentumot a Gyártó felé, és fel kell tüntetnie a Termék látható és olvasható sorozatszámát, ha van ilyen. Így amennyiben Vevő Garanciavállaló felé a szükséges dokumentumokat nem mutatja be, avagy a Termék sorozatszáma nem olvasható, Garanciavállaló elutasítja a Vevő termék garanciális rendezésére benyújtott igényét.

6.5 Jótállási időszak:
A jótállási időszakot a fenti 6.1. bekezdésben említett jótállási nyilatkozatban vagy jótállási jegyben, valamint a b2b.innpro.hu oldalon található termékkártyán szereplő információknak megfelelően kell meghatározni, kivéve a készülékbe beépített vagy a készletben található akkumulátorokat.

Az akkumulátor jótállási ideje független a Termék jótállási idejétől, és 12 hónap. A jótállási időszakot általában attól az időponttól számítják, amikor az Ügyfél a terméket a Garanciavállalótól megvásárolta, az alábbiak szerint:

DJI márkájú termékek esetében – a jótállási időszakot a termék első vásárló (az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. Ügyfele) általi aktiválásának napjától vagy a fent említett első vásárló általi vásárlás napjától számítják, attól függően, hogy melyik következik be előbb – kivéve, ha a termékkártyán vagy a gyártó által a használati útmutatóban megadott részletes specifikációk a jótállási időszak eltérő kezdőpontját jelzik. A vásárló a megvásárolt Termékre vonatkozó jótállási idő kezdetének és végének időpontját a szerviz.innpro.hu szolgáltatási felületen keresztül ellenőrizheti, miután regisztrált a szolgáltatási alkalmazásban és megfelelően bejelentkezett. A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a Termék új termékre történő cseréje formájában történő szolgáltatás nyújtását megtagadja olyan helyzetben, amikor a Termék értékesítéséből kivonásra került, vagy annak támogatása megszűnt; ilyen helyzetben csak elszámolásra, visszatérítésre van lehetőség.

6.6 A jótállás szerinti felelősség kizárólag az eladott termékben rejlő okokból eredő hibákra terjed ki. A jótállás különösen nem terjed ki a Termék használatából vagy egyéb következményes okokból eredő hibákra, mint például:

  1. bármilyen mechanikus, beleértve a túlterhelés vagy túlmelegedés okozta mechanikai sérüléseket is,
  2. a terméknek a használati utasításban foglaltaktól eltérő telepítéséből vagy használatából eredő károk,
  3. a Terméknek az előírásoknak nem megfelelő körülmények között történő szállításából vagy használatából eredő károk,
  4. a termék nem megfelelő tárolásából vagy nem megfelelő karbantartásából eredő,
  5. a termékben lévő kenőanyag vagy olajtartalékok teljes kimerüléséből eredő,
  6. a terméken belüli vagy kívüli erős szennyeződésből eredő,
  7. olyan tartozékok használata miatt, amelyek nem felelnek meg a Termék gyártója vagy forgalmazója ajánlásainak,
  8. véletlen események (pl. tűz, árvíz, elektromos túlfeszültség, villámcsapás stb.),
  9. háborús cselekményekből, zavargásokból, terrorcselekményekből vagy vandalizmusból eredő károk,
  10. az áramkör jogosulatlan módosítása, illetve az akkumulátor és a töltő nem megfelelő illesztése vagy helytelen használata által okozott károk,
  11. megbízhatósági vagy kompatibilitási problémák nem engedélyezett alkatrészek használata során,
  12. a készülék rosszul feltöltött vagy sérült akkumulátorral történő működtetése által okozott károk,
  13. a termék által okozott adatvesztés vagy adatkárosodás,
  14. a termékkel együtt szállított vagy azt követően telepített összes program,
  15. harmadik fél termékei által okozott meghibásodások vagy károk, beleértve azokat is, amelyeket a Termék gyártója kérésre biztosít vagy a Termékbe beépíthet,
  16. a Termék gyártója által engedélyezett műszaki támogatástól eltérő műszaki támogatásból eredő károk,
  17. olyan termékek vagy alkatrészek, amelyek azonosító címkéje megváltozott, vagy amelyekről az azonosító címkét eltávolították,
  18. a felhasználói kézikönyvben felsorolt, a felhasználó által végrehajtandó műveletek elmulasztása,
  19. abban az esetben, ha a Garanciavállalótól eltérő vagy a Garanciavállaló által jóváhagyott szervezet végez a Terméken bármilyen javítást, átalakítást, módosítást, teljes vagy részleges szétszerelést vagy szerkezeti változtatást (a termék alkatrészeinek rögzítőelemein lévő gyűrődések, a plombák, címkék vagy egyéb védelmek sérülései jogosulatlan beavatkozásnak minősülhetnek),
  20. a nem megfelelő telepítés, nem megfelelő használat vagy a hivatalos használati utasításban foglaltaktól eltérő üzemeltetés által okozott károk.

A DRÓNOK SZÁMÁRA:

  1. olyan repülések által okozott károk, amelyek során nem tartották be a Termék használati utasításában foglalt ajánlásokat,
  2. a Termék rossz időjárási körülmények között történő használatából eredő károk (pl. erős szél, eső vagy homokvihar stb.),
  3. a Termék elektromágneses interferenciával sújtott környezetben történő használatából eredő károk (pl. bányászati területek, rádióadó tornyok, nagyfeszültségű kábelek, erőművek stb. közelsége),
  4. olyan károk, amelyeket a Termék olyan környezetben történő használata okoz, ahol más vezeték nélküli eszközök (pl. kamerák, Wi-Fi jel) interferenciát okoznak,
  5. a terméknek a használati utasításban megadott biztonságos induló súlynál nagyobb súlyú használatából eredő károk,
  6. a kényszerrepülés által okozott károk, ha az alkatrészek elhasználódtak vagy megsérültek.

6.7 A jótállásra jogosult személy köteles a Termék hibájának felfedezését követően haladéktalanul jelenteni a Garanciavállalónak a Termék hibájának feltárásának tényét, és azt saját maga szállítja el, miután a szerviz.innpro.hu szolgáltatási panelen keresztül reklamációt nyújtott be az alábbi címre: INNPRO HUNGARY, 1135 Budapest, Frangepán utca 76., 1. emelet. A garanciavállaló nem felel a hibás termék használata során keletkezett károkért. A Garanciavállaló nem veszi át a Termékeket a Vásárlóktól.

6.8 A hibajelentésnek tartalmaznia kell:

  • a vevő neve és címe, adószáma, valamint e-mail címe és telefonszáma;
  • annak feltüntetése, hogy a termék hibája miből áll a termék jellemzői tekintetében;
  • annak feltüntetése, hogy mikor, ki és milyen körülmények között állapította meg a termék hibáját;
  • a kérelemmel együtt benyújtott termék elemeinek pontos felsorolása (pl. „doboz, fúrógép, 2 fúrógép, akkumulátor”). Proszę unikać ogólnych określeń typu „készlet”, „propellerek”, „kábelek”, „borítások” itp.;
  • adja meg a várható javítás típusát: garanciális vagy garancián túli (fizetős).
  • 6.9 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a kérelem megfelelő feldolgozásához szükségesnek ítélt további információkat kérjen.

    6.10 A szervizelésre benyújtott terméket tisztán és a szállítás során sérülésektől védve (lehetőleg az eredeti csomagolásban) kell szállítani. Aggregátorok esetében az összes folyadékot (olaj és üzemanyag) az arra jogosult személynek el kell távolítania a Termékből. A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy folyadékok észlelése esetén elutasítsa a reklamációt.

    6.11 ...gondoskodik arról, hogy a kérelem elfogadásától számított 14 napon belül tájékoztassa az arra jogosult személyt a kérelem elismerésének eredményéről és jogszerűségéről. Ha a hiba beigazolódik, a Garanciavállaló biztosítja a garanciával fedezett hiba ingyenes elhárítását a hibás Terméknek a Garanciavállaló általi átvételétől számított 60 napon belül a Garanciavállaló szervizében. Ha a javítás nem lehetséges vagy nem költséghatékony, a Garanciavállaló választása szerint a Garanciavállaló visszafizeti az értékesítési bizonylatban kifizetett összeg ellenértékét, vagy kicseréli a Terméket egy hibátlan Termékre. A jótállás alá tartozó hibák elhárításának módjáról kizárólag a Garanciavállaló dönt.

    6.12 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy csökkentse a Termékre vonatkozó visszatérítés értékét abban az esetben, ha a jogosult személy hiányos Terméket szállított. A visszatérítés értéke a hiányzó elemek értékének arányában, ezen elemek beszerzési árai szerint csökkenthető. A Termék vagy a Termék sérült részeinek újakra történő cseréje esetén azok a garanciavállaló tulajdonába kerülnek, cserébe a hibás elemek a Garanciavállaló tulajdonába kerülnek. A Garanciavállaló a termék hibás részeit a kicserélésük esetén nem küldi vissza.

    6.13 A garanciavállalót a fentieken kívül semmilyen más jog nem illeti meg a jótállás alapján, figyelemmel a kötelező törvényi rendelkezések szerinti jogokra.

    6.14 A Jogosult köteles a Garanciavállaló által részére kiállított, javított Terméket a Termék átvételi készségéről szóló értesítésétől számított legfeljebb 20 napon belül átvenni. Ezen időszak lejárta után a Garanciavállaló – a jogszabály alapján őt megillető további kártérítési jogokra való tekintet nélkül – jogosult:

  • a tárolás költségeit a Megrendelőre terhelni (napi 1000 Ft értékben),
  • a Termék bírósági letétbe helyezése (a Vevő tájékoztatása után),
  • felkérni a Vevőt, hogy írja alá a Termékről való lemondási szándéknyilatkozatot.
  • DJI DOA JÓTÁLLÁS A DJI MÁRKÁKRA VONATKOZÓ TERMÉKEKRE

    6.15 A DJI Termék tekintetében az előző bekezdésekben megjelölt jogoktól és kötelezettségektől függetlenül, valamint az alábbi 6.16. pontban foglaltakra figyelemmel, az Ügyfél a következő garanciális feltételeket veheti igénybe: ha a DJI-termék a vásárlást követően azonnal hibát mutat, és ezeket a hibákat a vásárlástól számított hét napon belül az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. mint a garanciavállaló közvetítője felé jelzi, és a garanciavállaló közvetítője megerősíti azokat, a garanciavállaló (a 6.1.A. pont szerinti) garanciavállaló minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a terméket a DJI DOA (dead on arrival, azaz a termék a vásárlás napjától nem működik) garancia keretében 14 munkanapon belül új, hibátlan termékre cserélje ki.

    6.16 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy készlethiány vagy logisztikai problémák esetén megtagadja a DOA cserét, amely esetben a fenti 6.1–6.14 bekezdések rendelkezései alkalmazandók.

    6.17 A DJI DOA jótállási szolgáltatást nem nyújtjuk, ha:

    1. a terméket a garanciavállaló közvetítőjének (INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. szerviz) a vásárlást követő hét naptári napon túl kézbesítették, vagy
    2. a garanciára jogosult személy a termékkel együtt nem adta át a Garanciavállalótól származó vásárlási igazolást, vagy
    3. az Ügyfél által csere céljából átadott termék nem tartalmazza az összes eredeti alkatrészt, vagy a felhasználó hibájából sérült alkatrészeket tartalmaz, vagy
    4. a termék vizsgálata után, a Garanciavállaló által végzett megfelelő ellenőrzések elvégzése után a bejelentett hiba nem igazolódik,
    5. a termék jogosulatlan használata vagy módosítása, például nedvességnek való kitettség, idegen anyag (víz, olaj, homok stb.) bevitele, vagy nem megfelelő telepítés vagy működés következtében a termékben keletkezett hibák vagy károk, vagy
    6. kiderül, hogy a termékcímkéket, sorozatszámokat, vízjeleket stb. hamisították, megváltoztatták, vagy
    7. a meghibásodást ellenőrizetlen külső tényezők okozzák, például tűz, árvíz, erős szél vagy villámcsapás.

    6.18 INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a garanciavállaló közvetítőjeként, sem a garanciavállaló (a fenti 6.1.A. pontban megjelölve) nem vállal felelősséget:

    1. Személyi sérülés (beleértve a halált is), vagyoni kár, személyi sérülés vagy anyagi kár, amelyet a terméknek a használati utasítással ellentétes használata okoz.
    2. Jogi és egyéb következmények, amelyek abból erednek, hogy a felhasználó nem tartja be a vonatkozó jogszabályokat.

    6.19 A fenti 5.2. pontra is figyelemmel, a Polgári Törvénykönyv 577. cikk (1) bekezdés 2.1. §-ában előírtak szerint a Garanciavállaló tájékoztatja, hogy az eladott dolog szerződésnek való meg nem felelése esetén a vevőt a törvény szerint jogorvoslat illeti meg az eladó részéről és költségére; ezeket a jogorvoslatokat a garancia nem érinti.

    pixel