Adjon hozzá termékeket a kódok hozzáadásával
B2B jótállási nyilatkozat
B2B jótállási nyilatkozat
5. Szolgáltatási reklamációk és jótállás
5.1 A Vevő az Eladó által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos panasszal élhet elektronikus úton, az Eladóhoz intézett megfelelő kérelem benyújtásával, a pontban megjelölt elérhetőségeken. 1.1.
5.2 Az Eladó termékszavatossági felelőssége a Vevő felé a Polgári Törvénykönyv 558. § 1. bekezdése értelmében kizárt.
6. Jótállási nyilatkozat – tartóssági garancia – forgalmazási garancia
Az alábbi jótállási nyilatkozat nem fogyasztóra, hanem üzleti partnerre vonatkozik – olyan vállalkozásra, aki üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó megállapodást köt, ha a szerződés tartalma azt mutatja, hogy az ügylet szakmai jellegű.
6.1. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., székhelye: Rybnik, ul, Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, a továbbiakban: „Garanciavállaló”, garantálja az ajánlatában szereplő, az alábbi 6.1.A. - 6.1.D. és 6.2. pontban megjelöltektől eltérő termék (a továbbiakban: "Termék") megfelelő működését, az alábbi 6.5. pont szerint meghatározott jótállási időnél nem rövidebb ideig, feltéve, hogy a terméket a használati utasításban foglaltak és a gyártó vagy a forgalmazó felhasználói kézikönyvében szereplő ajánlásai szerint telepítik és üzemeltetik. A jótállási nyilatkozat a Lengyel Köztársaság területén érvényes, és az ott vásárolt Termékekre vonatkozik. A jótállási nyilatkozatot vagy jótállási jegyet közvetlenül a Termékhez mellékelik, vagy ha a Garanciavállaló webáruházában vásárolták, a jótállás meglétére és tartalmára vonatkozó információk a Termék leírásában és a szerviz.innpro.hu/warranty weboldalon találhatók.
6.1.A. A DJI márkájú termékek esetében a garanciavállaló az SZ DJI BaiWang Technology Co, Building No.1.2.7.9,Baiwang Creative Factory, No.1051, Songbai Road, Nanshan Xili District, Shenzhen, China. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata a Lengyelországban engedélyezett garanciális igényeknek a DJI által kijelölt, engedélyezett javítóműhelyekbe történő továbbítása.
6.1.B. A RENEWED termékek esetében a garanciavállaló a Renewed Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Netherlands. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a kizárólagos gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata a RENEWED termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
6.1.C. Az AMAZFIT márkájú termékek esetében a garanciavállaló a Zepp North America Inc 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA, 92612, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a kizárólagos gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az AMAZFIT termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
6.1.D. Az ECOFLOW márkájú termékek esetében a garanciavállaló az EcoFlow Inc. Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, China. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az ECOFLOW termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
6.1.E. Az Insta360 márkájú termékek esetében a garanciavállaló az Arashi Vision Inc., 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az Insta360 termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
6.1.F. Az Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle, Joysway márkájú termékek esetében a garanciavállaló az KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Czech Republic. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az KAVAN Europe s.r.o. termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
6.1.G. Az Akaso márkájú termékek esetében a garanciavállaló az Akaso Tech LLC., 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az Akaso termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
Amikor a jelen jótállási nyilatkozat egy Termékre hivatkozik, az ilyen hivatkozás értelemszerűen vonatkozik azokra a Termékekre is, amelyek esetében a garanciavállaló a fenti 6.1.A. - 6.1.G. szakaszban megjelölt szervezetek egyike.
6.2 A garancia nem terjed ki: tartozékokra és cserélhető tartozékokra, például olyanokra, amelyek állandó vagy ingadozó terhelésnek vannak vagy lehetnek kitéve, mint például a propellerek, állványok, rögzítőkonzolok, tapadókorongok, kefék, szűrők, fogantyúk, csúszók, tárcsák, pengék, fúrók, fúrótalpak, csiszoló talpak, festékbevonatok, gumi alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szíjak, dobok, gyűrűk, hengerek, dugattyúk, motorkefék, táp- vagy átviteli kábelek szigetelés- vagy dugók, gördülő vagy mozgó alkatrészek sérülése esetén a garancia nem terjed ki a csomagolás gyűrődésére, a kifakult csomagolásra vagy elszíneződésre, a karcolásokra vagy a kopott feliratokra.
6.3 A Termék első vásárlója – az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ügyfele – jogosult a jótállásra. A jótállásból eredő jogok nem szállnak át a Termék későbbi vásárlóira. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. – sem a 6.1.A. - 6.1.G. pontban megjelölt garanciavállaló – nem ügyfél a Termék későbbi vásárlója számára.
6.4. Annak feltételeként, hogy a Garanciavállaló elfogadja és feldolgozza a garanciális igényt, a Garanciavállalónak be kell nyújtania a Termék vásárlását vagy értékesítését igazoló értékesítési dokumentumot a Gyártó felé, és fel kell tüntetnie a Termék látható és olvasható sorozatszámát, ha van ilyen. Így amennyiben Vevő Garanciavállaló felé a szükséges dokumentumokat nem mutatja be, avagy a Termék sorozatszáma nem olvasható, Garanciavállaló elutasítja a Vevő termék garanciális rendezésére benyújtott igényét.
6.5 Jótállási időszak:
A jótállási időszakot a fenti 6.1. bekezdésben említett jótállási nyilatkozatban vagy
jótállási jegyben, valamint a b2b.innpro.hu oldalon található termékkártyán szereplő
információknak megfelelően kell meghatározni, kivéve a készülékbe beépített vagy a
készletben található akkumulátorokat.
Az akkumulátor jótállási ideje független a Termék jótállási idejétől, és 12 hónap. A jótállási időszakot általában attól az időponttól számítják, amikor az Ügyfél a terméket a Garanciavállalótól megvásárolta, az alábbiak szerint:
DJI márkájú termékek esetében – a jótállási időszakot a termék első vásárló (az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. Ügyfele) általi aktiválásának napjától vagy a fent említett első vásárló általi vásárlás napjától számítják, attól függően, hogy melyik következik be előbb – kivéve, ha a termékkártyán vagy a gyártó által a használati útmutatóban megadott részletes specifikációk a jótállási időszak eltérő kezdőpontját jelzik. A vásárló a megvásárolt Termékre vonatkozó jótállási idő kezdetének és végének időpontját a szerviz.innpro.hu szolgáltatási felületen keresztül ellenőrizheti, miután regisztrált a szolgáltatási alkalmazásban és megfelelően bejelentkezett. A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a Termék új termékre történő cseréje formájában történő szolgáltatás nyújtását megtagadja olyan helyzetben, amikor a Termék értékesítéséből kivonásra került, vagy annak támogatása megszűnt; ilyen helyzetben csak elszámolásra, visszatérítésre van lehetőség.
6.6 A jótállás szerinti felelősség kizárólag az eladott termékben rejlő okokból eredő hibákra terjed ki. A jótállás különösen nem terjed ki a Termék használatából vagy egyéb következményes okokból eredő hibákra, mint például:
- bármilyen mechanikus, beleértve a túlterhelés vagy túlmelegedés okozta mechanikai sérüléseket is,
- a terméknek a használati utasításban foglaltaktól eltérő telepítéséből vagy használatából eredő károk,
- a Terméknek az előírásoknak nem megfelelő körülmények között történő szállításából vagy használatából eredő károk,
- a termék nem megfelelő tárolásából vagy nem megfelelő karbantartásából eredő,
- a termékben lévő kenőanyag vagy olajtartalékok teljes kimerüléséből eredő,
- a terméken belüli vagy kívüli erős szennyeződésből eredő,
- olyan tartozékok használata miatt, amelyek nem felelnek meg a Termék gyártója vagy forgalmazója ajánlásainak,
- véletlen események (pl. tűz, árvíz, elektromos túlfeszültség, villámcsapás stb.),
- háborús cselekményekből, zavargásokból, terrorcselekményekből vagy vandalizmusból eredő károk,
- az áramkör jogosulatlan módosítása, illetve az akkumulátor és a töltő nem megfelelő illesztése vagy helytelen használata által okozott károk,
- megbízhatósági vagy kompatibilitási problémák nem engedélyezett alkatrészek használata során,
- a készülék rosszul feltöltött vagy sérült akkumulátorral történő működtetése által okozott károk,
- a termék által okozott adatvesztés vagy adatkárosodás,
- a termékkel együtt szállított vagy azt követően telepített összes program,
- harmadik fél termékei által okozott meghibásodások vagy károk, beleértve azokat is, amelyeket a Termék gyártója kérésre biztosít vagy a Termékbe beépíthet,
- a Termék gyártója által engedélyezett műszaki támogatástól eltérő műszaki támogatásból eredő károk,
- olyan termékek vagy alkatrészek, amelyek azonosító címkéje megváltozott, vagy amelyekről az azonosító címkét eltávolították,
- a felhasználói kézikönyvben felsorolt, a felhasználó által végrehajtandó műveletek elmulasztása,
- abban az esetben, ha a Garanciavállalótól eltérő vagy a Garanciavállaló által jóváhagyott szervezet végez a Terméken bármilyen javítást, átalakítást, módosítást, teljes vagy részleges szétszerelést vagy szerkezeti változtatást (a termék alkatrészeinek rögzítőelemein lévő gyűrődések, a plombák, címkék vagy egyéb védelmek sérülései jogosulatlan beavatkozásnak minősülhetnek),
- a nem megfelelő telepítés, nem megfelelő használat vagy a hivatalos használati utasításban foglaltaktól eltérő üzemeltetés által okozott károk.
A DRÓNOK SZÁMÁRA:
- olyan repülések által okozott károk, amelyek során nem tartották be a Termék használati utasításában foglalt ajánlásokat,
- a Termék rossz időjárási körülmények között történő használatából eredő károk (pl. erős szél, eső vagy homokvihar stb.),
- a Termék elektromágneses interferenciával sújtott környezetben történő használatából eredő károk (pl. bányászati területek, rádióadó tornyok, nagyfeszültségű kábelek, erőművek stb. közelsége),
- olyan károk, amelyeket a Termék olyan környezetben történő használata okoz, ahol más vezeték nélküli eszközök (pl. kamerák, Wi-Fi jel) interferenciát okoznak,
- a terméknek a használati utasításban megadott biztonságos induló súlynál nagyobb súlyú használatából eredő károk,
- a kényszerrepülés által okozott károk, ha az alkatrészek elhasználódtak vagy megsérültek.
6.7 A jótállásra jogosult személy köteles a Termék hibájának felfedezését követően haladéktalanul jelenteni a Garanciavállalónak a Termék hibájának feltárásának tényét, és azt saját maga szállítja el, miután a szerviz.innpro.hu szolgáltatási panelen keresztül reklamációt nyújtott be az alábbi címre: INNPRO HUNGARY, 1135 Budapest, Frangepán utca 76., 1. emelet. A garanciavállaló nem felel a hibás termék használata során keletkezett károkért. A Garanciavállaló nem veszi át a Termékeket a Vásárlóktól.
6.8 A hibajelentésnek tartalmaznia kell:
6.9 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a kérelem megfelelő feldolgozásához szükségesnek ítélt további információkat kérjen.
6.10 A szervizelésre benyújtott terméket tisztán és a szállítás során sérülésektől védve (lehetőleg az eredeti csomagolásban) kell szállítani. Aggregátorok esetében az összes folyadékot (olaj és üzemanyag) az arra jogosult személynek el kell távolítania a Termékből. A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy folyadékok észlelése esetén elutasítsa a reklamációt.
6.11 ...gondoskodik arról, hogy a kérelem elfogadásától számított 14 napon belül tájékoztassa az arra jogosult személyt a kérelem elismerésének eredményéről és jogszerűségéről. Ha a hiba beigazolódik, a Garanciavállaló biztosítja a garanciával fedezett hiba ingyenes elhárítását a hibás Terméknek a Garanciavállaló általi átvételétől számított 60 napon belül a Garanciavállaló szervizében. Ha a javítás nem lehetséges vagy nem költséghatékony, a Garanciavállaló választása szerint a Garanciavállaló visszafizeti az értékesítési bizonylatban kifizetett összeg ellenértékét, vagy kicseréli a Terméket egy hibátlan Termékre. A jótállás alá tartozó hibák elhárításának módjáról kizárólag a Garanciavállaló dönt.
6.12 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy csökkentse a Termékre vonatkozó visszatérítés értékét abban az esetben, ha a jogosult személy hiányos Terméket szállított. A visszatérítés értéke a hiányzó elemek értékének arányában, ezen elemek beszerzési árai szerint csökkenthető. A Termék vagy a Termék sérült részeinek újakra történő cseréje esetén azok a garanciavállaló tulajdonába kerülnek, cserébe a hibás elemek a Garanciavállaló tulajdonába kerülnek. A Garanciavállaló a termék hibás részeit a kicserélésük esetén nem küldi vissza.
6.13 A garanciavállalót a fentieken kívül semmilyen más jog nem illeti meg a jótállás alapján, figyelemmel a kötelező törvényi rendelkezések szerinti jogokra.
6.14 A Jogosult köteles a Garanciavállaló által részére kiállított, javított Terméket a Termék átvételi készségéről szóló értesítésétől számított legfeljebb 20 napon belül átvenni. Ezen időszak lejárta után a Garanciavállaló – a jogszabály alapján őt megillető további kártérítési jogokra való tekintet nélkül – jogosult:
DJI DOA JÓTÁLLÁS A DJI MÁRKÁKRA VONATKOZÓ TERMÉKEKRE
6.15 A DJI Termék tekintetében az előző bekezdésekben megjelölt jogoktól és kötelezettségektől függetlenül, valamint az alábbi 6.16. pontban foglaltakra figyelemmel, az Ügyfél a következő garanciális feltételeket veheti igénybe: ha a DJI-termék a vásárlást követően azonnal hibát mutat, és ezeket a hibákat a vásárlástól számított hét napon belül az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. mint a garanciavállaló közvetítője felé jelzi, és a garanciavállaló közvetítője megerősíti azokat, a garanciavállaló (a 6.1.A. pont szerinti) garanciavállaló minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a terméket a DJI DOA (dead on arrival, azaz a termék a vásárlás napjától nem működik) garancia keretében 14 munkanapon belül új, hibátlan termékre cserélje ki.
6.16 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy készlethiány vagy logisztikai problémák esetén megtagadja a DOA cserét, amely esetben a fenti 6.1–6.14 bekezdések rendelkezései alkalmazandók.
6.17 A DJI DOA jótállási szolgáltatást nem nyújtjuk, ha:
- a terméket a garanciavállaló közvetítőjének (INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. szerviz) a vásárlást követő hét naptári napon túl kézbesítették, vagy
- a garanciára jogosult személy a termékkel együtt nem adta át a Garanciavállalótól származó vásárlási igazolást, vagy
- az Ügyfél által csere céljából átadott termék nem tartalmazza az összes eredeti alkatrészt, vagy a felhasználó hibájából sérült alkatrészeket tartalmaz, vagy
- a termék vizsgálata után, a Garanciavállaló által végzett megfelelő ellenőrzések elvégzése után a bejelentett hiba nem igazolódik,
- a termék jogosulatlan használata vagy módosítása, például nedvességnek való kitettség, idegen anyag (víz, olaj, homok stb.) bevitele, vagy nem megfelelő telepítés vagy működés következtében a termékben keletkezett hibák vagy károk, vagy
- kiderül, hogy a termékcímkéket, sorozatszámokat, vízjeleket stb. hamisították, megváltoztatták, vagy
- a meghibásodást ellenőrizetlen külső tényezők okozzák, például tűz, árvíz, erős szél vagy villámcsapás.
6.18 INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a garanciavállaló közvetítőjeként, sem a garanciavállaló (a fenti 6.1.A. pontban megjelölve) nem vállal felelősséget:
- Személyi sérülés (beleértve a halált is), vagyoni kár, személyi sérülés vagy anyagi kár, amelyet a terméknek a használati utasítással ellentétes használata okoz.
- Jogi és egyéb következmények, amelyek abból erednek, hogy a felhasználó nem tartja be a vonatkozó jogszabályokat.
6.19 A fenti 5.2. pontra is figyelemmel, a Polgári Törvénykönyv 577. cikk (1) bekezdés 2.1. §-ában előírtak szerint a Garanciavállaló tájékoztatja, hogy az eladott dolog szerződésnek való meg nem felelése esetén a vevőt a törvény szerint jogorvoslat illeti meg az eladó részéről és költségére; ezeket a jogorvoslatokat a garancia nem érinti.