Adjon hozzá termékeket a kódok hozzáadásával
B2B jótállási nyilatkozat
1. Szolgáltatási reklamációk és jótállás
1.1 A Vevő az Eladó által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos panasszal élhet elektronikus úton, az Eladóhoz intézett megfelelő kérelem benyújtásával, az 1.1. pontban megjelölt elérhetőségeken.
1.2 Az Eladó termékszavatossági felelőssége a Vevő felé a Polgári Törvénykönyv 558. § 1. bekezdése értelmében kizárt.
2. Jótállási nyilatkozat – tartóssági garancia – forgalmazási garancia
Az alábbi jótállási nyilatkozat nem fogyasztóra, hanem üzleti partnerre vonatkozik – olyan vállalkozásra, aki üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó megállapodást köt, ha a szerződés tartalma azt mutatja, hogy az ügylet szakmai jellegű.
2.1. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., székhelye: Rybnik, ul, Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, a továbbiakban: „Garanciavállaló”, garantálja az ajánlatában szereplő, az alábbi 2.1.A. - 2.1.D. és 2.2. pontban megjelöltektől eltérő termék (a továbbiakban: "Termék") megfelelő működését, az alábbi 2.5. pont szerint meghatározott jótállási időnél nem rövidebb ideig, feltéve, hogy a terméket a használati utasításban foglaltak és a gyártó vagy a forgalmazó felhasználói kézikönyvében szereplő ajánlásai szerint telepítik és üzemeltetik. A jótállási nyilatkozat a Lengyel Köztársaság területén érvényes, és az ott vásárolt Termékekre vonatkozik. A jótállási nyilatkozatot vagy jótállási jegyet közvetlenül a Termékhez mellékelik, vagy ha a Garanciavállaló webáruházában vásárolták, a jótállás meglétére és tartalmára vonatkozó információk a Termék leírásában és a szerviz.innpro.hu/warranty weboldalon találhatók.
2.1.A. A DJI márkájú termékek esetében a garanciavállaló az SZ DJI BaiWang Technology Co, Building No.1.2.7.9, Baiwang Creative Factory, No.1051, Songbai Road, Nanshan Xili District, Shenzhen, China. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata a Lengyelországban engedélyezett garanciális igényeknek a DJI által kijelölt, engedélyezett javítóműhelyekbe történő továbbítása.
2.1.B. A RENEWED termékek esetében a garanciavállaló a Renewed Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Netherlands. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a kizárólagos gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata a RENEWED termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
2.1.C. Az AMAZFIT márkájú termékek esetében a garanciavállaló a Zepp North America Inc 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA, 92612, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a kizárólagos gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az AMAZFIT termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
2.1.D. Az ECOFLOW márkájú termékek esetében a garanciavállaló az EcoFlow Inc. Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, China. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az ECOFLOW termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
2.1.E. Az Insta360 márkájú termékek esetében a garanciavállaló az Arashi Vision Inc., 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az Insta360 termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
2.1.F. Az Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle, Joysway márkájú termékek esetében a garanciavállaló az KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Czech Republic. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az KAVAN Europe s.r.o. termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
2.1.G. Az Akaso márkájú termékek esetében a garanciavállaló az Akaso Tech LLC., 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az Akaso termékek javítóműhelyeknek történő átadása.
Amikor a jelen jótállási nyilatkozat egy Termékre hivatkozik, az ilyen hivatkozás értelemszerűen vonatkozik azokra a Termékekre is, amelyek esetében a garanciavállaló a fenti 2.1.A. - 2.1.G. szakaszban megjelölt szervezetek egyike.
2.2 A garancia nem terjed ki: tartozékokra és cserélhető tartozékokra, például olyanokra, amelyek állandó vagy ingadozó terhelésnek vannak vagy lehetnek kitéve, mint például a propellerek, állványok, rögzítőkonzolok, tapadókorongok, kefék, szűrők, fogantyúk, csúszók, tárcsák, pengék, fúrók, fúrótalpak, csiszoló talpak, festékbevonatok, gumi alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szíjak, dobok, gyűrűk, hengerek, dugattyúk, motorkefék, táp- vagy átviteli kábelek szigetelés- vagy dugók, gördülő vagy mozgó alkatrészek sérülése esetén a garancia nem terjed ki a csomagolás gyűrődésére, a kifakult csomagolásra vagy elszíneződésre, a karcolásokra vagy a kopott feliratokra.
2.3 A Termék első vásárlója – az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ügyfele – jogosult a jótállásra. A jótállásból eredő jogok nem szállnak át a Termék későbbi vásárlóira. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. – sem a 2.1.A. - 2.1.G. pontban megjelölt garanciavállaló – nem szerződő fél a Termék későbbi vásárlója számára.
2.4. Annak feltételeként, hogy a Garanciavállaló elfogadja és feldolgozza a garanciális igényt, a Garanciavállalónak be kell nyújtania a Termék vásárlását vagy értékesítését igazoló értékesítési dokumentumot a Gyártó felé, és fel kell tüntetnie a Termék látható és olvasható sorozatszámát, ha van ilyen. Így amennyiben Vevő Garanciavállaló felé a szükséges dokumentumokat nem mutatja be, avagy a Termék sorozatszáma nem olvasható, Garanciavállaló elutasítja a Vevő termék garanciális rendezésére benyújtott igényét.
2.5 Jótállási időszak:
A jótállási időszakot a fenti 2.1. bekezdésben említett jótállási nyilatkozatban vagy
jótállási jegyben, valamint a b2b.innpro.hu oldalon található termékkártyán szereplő
információknak megfelelően kell meghatározni, kivéve a készülékbe beépített vagy a
készletben található akkumulátorokat.
Az akkumulátor jótállási ideje független a Termék jótállási idejétől, és 12 hónap. A jótállási időszakot általában attól az időponttól számítják, amikor az Ügyfél a terméket a Garanciavállalótól megvásárolta, az alábbiak szerint:
DJI márkájú termékek esetében – a jótállási időszakot a termék első vásárló (az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. Ügyfele) általi aktiválásának napjától vagy a fent említett első vásárló általi vásárlás napjától számítják, attól függően, hogy melyik következik be előbb – kivéve, ha a termékkártyán vagy a gyártó által a használati útmutatóban megadott részletes specifikációk a jótállási időszak eltérő kezdőpontját jelzik. A vásárló a megvásárolt Termékre vonatkozó jótállási idő kezdetének és végének időpontját a szerviz.innpro.hu szolgáltatási felületen keresztül ellenőrizheti, miután regisztrált a szolgáltatási alkalmazásban és megfelelően bejelentkezett. A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a Termék új termékre történő cseréje formájában történő szolgáltatás nyújtását megtagadja olyan helyzetben, amikor a Termék értékesítéséből kivonásra került, vagy annak támogatása megszűnt; ilyen helyzetben csak elszámolásra, visszatérítésre van lehetőség.
2.6 A jótállás szerinti felelősség kizárólag az eladott termékben rejlő okokból eredő hibákra terjed ki. A jótállás különösen nem terjed ki a Termék használatából vagy egyéb következményes okokból eredő hibákra, mint például:
- bármilyen mechanikus, beleértve a túlterhelés vagy túlmelegedés okozta mechanikai sérüléseket is,
- a terméknek a használati utasításban foglaltaktól eltérő telepítéséből vagy használatából eredő károk,
- a Terméknek az előírásoknak nem megfelelő körülmények között történő szállításából vagy használatából eredő károk,
- a termék nem megfelelő tárolásából vagy nem megfelelő karbantartásából eredő,
- a termékben lévő kenőanyag vagy olajtartalékok teljes kimerüléséből eredő,
- a terméken belüli vagy kívüli erős szennyeződésből eredő,
- olyan tartozékok használata miatt, amelyek nem felelnek meg a Termék gyártója vagy forgalmazója ajánlásainak,
- véletlen események (pl. tűz, árvíz, elektromos túlfeszültség, villámcsapás stb.),
- háborús cselekményekből, zavargásokból, terrorcselekményekből vagy vandalizmusból eredő károk,
- az áramkör jogosulatlan módosítása, illetve az akkumulátor és a töltő nem megfelelő illesztése vagy helytelen használata által okozott károk,
- megbízhatósági vagy kompatibilitási problémák nem engedélyezett alkatrészek használata során,
- a készülék rosszul feltöltött vagy sérült akkumulátorral történő működtetése által okozott károk,
- a termék által okozott adatvesztés vagy adatkárosodás,
- a termékkel együtt szállított vagy azt követően telepített összes program,
- harmadik fél termékei által okozott meghibásodások vagy károk, beleértve azokat is, amelyeket a Termék gyártója kérésre biztosít vagy a Termékbe beépíthet,
- a Termék gyártója által engedélyezett műszaki támogatástól eltérő műszaki támogatásból eredő károk,
- olyan termékek vagy alkatrészek, amelyek azonosító címkéje megváltozott, vagy amelyekről az azonosító címkét eltávolították,
- a felhasználói kézikönyvben felsorolt, a felhasználó által végrehajtandó műveletek elmulasztása,
- ha a Garanciavállalótól eltérő, vagy a Garanciavállaló által jóváhagyott szervezet végez bármilyen javítást, átalakítást, módosítást, teljes vagy részleges szétszerelést vagy szerkezeti változtatást (a termék alkatrészeinek rögzítőelemein lévő gyűrődések, a plombák, címkék vagy egyéb védelmek sérülései jogosulatlan beavatkozásnak minősülhetnek),
- a nem megfelelő telepítés, nem megfelelő használat vagy a hivatalos használati utasításban foglaltaktól eltérő üzemeltetés által okozott károk.
A DRÓNOKRA TOVÁBBI KORLÁTOZÁSOK:
- olyan repülések által okozott károk, amelyek során nem tartották be a Termék használati utasításában foglalt ajánlásokat,
- a Termék rossz időjárási körülmények között történő használatából eredő károk (pl. erős szél, eső vagy homokvihar stb.),
- a Termék elektromágneses interferenciával sújtott környezetben történő használatából eredő károk (pl. bányászati területek, rádióadó tornyok, nagyfeszültségű kábelek, erőművek stb. közelsége),
- olyan környezetben történő használat okozta károk, ahol más vezeték nélküli eszközök (pl. kamerák, Wi-Fi jelek) interferenciát okoznak,
- a terméknek a használati utasításban megadott biztonságos induló súlynál nagyobb súlyú használatából eredő károk,
- kényszerrepülés során keletkezett károk, ha az alkatrészek elhasználódtak vagy megsérültek.
2.7 A jótállásra jogosult személy köteles a Termék hibájának felfedezését követően haladéktalanul jelenteni a Garanciavállalónak a Termék hibájának tényét, és azt saját költségén beszállítani, miután a szerviz.innpro.hu szolgáltatási panelen keresztül reklamációt nyújtott be az alábbi címre: INNPRO HUNGARY, 1135 Budapest, Frangepán utca 76., 1. emelet. A garanciavállaló nem felel a hibás termék tudatos használata során keletkezett károkért. A Garanciavállaló a termékek átvételére a Vevőtől nem kötelezett.
2.8 A hibajelentésnek tartalmaznia kell:
- a vevő neve és címe, adószáma, e-mail címe és telefonszáma,
- annak pontos leírása, hogy a termék hibája miben áll a termék tulajdonságaihoz képest,
- annak megjelölése, hogy mikor, ki és milyen körülmények között fedezte fel a termék hibáját,
- a kérelemmel együtt benyújtott termék alkotóelemeinek pontos felsorolása (pl. „doboz, fúrógép, 2 fúrószár, akkumulátor” – kerüljük az általános kifejezéseket, mint „készlet”, „propellerek”, „kábelek”, „borítások” stb.),
- fel kell tüntetni, milyen jellegű javítást várnak: garanciális vagy garancián túli (fizetős).
2.9 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a kérelem megfelelő feldolgozásához szükségesnek ítélt további információkat kérjen.
2.10 A szervizre benyújtott Terméket tiszta, a szállítás alatt a sérülésektől védett állapotban kell benyújtani (lehetőleg az eredeti csomagolásban). Ha aggregátorról van szó, akkor az összes folyadékot (olajat és üzemanyagot) a Termékből a megfelelő szakembernek el kell távolítania. A Garanciavállaló fenntartja magának a jogot, hogy a reklamációt elutasítsa, ha folyadékokat észlel.
2.11 A Garanciavállaló gondoskodik arról, hogy a kérelem kézhezvételétől számított 14 napon belül tájékoztassa a garanciára jogosult személyt a kérelem elfogadásának eredményéről és jogosságáról. Ha a hibát megerősítik, a Garanciavállaló 60 napon belül ingyenesen kijavítja a garancia által fedezett hibát attól számítva, hogy a Garanciavállaló átvette a hibás Terméket a garanciavállaló szervizközpontjában. Ha a javítás nem lehetséges vagy aránytalanul költséges, a Garanciavállaló választása szerint visszafizeti a Vevő által az értékesítési bizonylaton szereplő összeget, vagy a Terméket hibátlan Termékre cseréli. A garanciális körbe tartozó hibák kijavításának módjáról kizárólag a Garanciavállaló dönt.
2.12 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy csökkentse a visszatérítendő összeget abban az esetben, ha a garanciára jogosult személy hiányos terméket szállított. A visszatérítendő összeg a hiányzó alkatrészek beszerzési árával arányosan csökkenthető. Ha a Terméket vagy annak sérült elemeit újra cserélik, az új alkatrészek a garanciavállaló tulajdonába kerülnek, a hibás elemek pedig a Garanciavállaló tulajdonába mennek át. A garanciavállaló nem küldi vissza a hibás alkatrészeket abban az esetben, ha azok cseréje történik.
2.13 A jótállás jogosultja a fenti rendelkezéseken kívül más jogokkal nem rendelkezik a jótállás alapján, figyelemmel a kötelező törvényi előírások szerinti jogokra.
2.14 A jogosult köteles a garanciavállaló által kijavított Terméket a kijavítás befejezéséről való értesítés után legfeljebb 20 napon belül átvenni. Ha ezen határidő letelt, a Garanciavállalót – a törvényben őt megillető további kártérítési vagy egyéb jogok érintetlenül hagyása mellett – megilleti:
- a tárolás költségeinek a Vevőre terhelése (napi 1000 Ft mértékben),
- a termék bírósági letétbe helyezése (a Vevő értesítését követően),
- vagy a Vevő felhívása, hogy írjon alá nyilatkozatot a Termék elhagyásáról.
2.15 DJI DOA JÓTÁLLÁS A DJI MÁRKÁKRA VONATKOZÓ TERMÉKEKRE
2.15 A DJI Termékekkel kapcsolatban, függetlenül a fenti 2.1–2.14. pontokban megjelölt jogoktól és kötelezettségektől, valamint a 2.16. pontban foglaltakra figyelemmel, az Ügyfél a következő garanciális feltételeket veheti igénybe: ha a DJI-termék a vásárlást követően azonnal hibásnak bizonyul, és e hibákat a vásárlástól számított hét napon belül bejelentik az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.-nak, mint a garanciavállaló közvetítőjének, valamint a garanciavállaló közvetítője ezeket visszaigazolja, úgy a garanciavállaló (a 2.1.A. pontban megjelölt) mindent elkövet annak érdekében, hogy a terméket 14 munkanapon belül kicserélje egy új, hibátlan termékre a DJI DOA (dead on arrival, azaz a termék a vásárlás napjától nem működik) garancia keretében.
2.16 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy megtagadja a DOA cserét, készlethiány vagy logisztikai nehézség esetén – ilyen esetben a fent említett 2.1–2.14 pontokban írt rendelkezések alkalmazandók.
2.17 A DJI DOA jótállási szolgáltatást nem nyújtjuk, ha:
- több mint hét naptári nappal a vásárlást követően érkezik be a termék a garanciavállaló közvetítőjéhez (INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. szerviz), vagy
- a garanciára jogosult nem nyújtja be a Garanciavállaló által kibocsátott vásárlási igazolást, vagy
- az Ügyfél által cserére hozott termék nem tartalmaz minden eredeti alkatrészt, vagy felhasználói hibából sérült alkatrészeket tartalmaz, vagy
- a termék átvizsgálását követően, a garanciavállaló által elvégzett megfelelő ellenőrzések alapján a jelentett hiba nem igazolódik,
- olyan hibák vagy sérülések mutatkoznak, amelyek a termék jogosulatlan használata vagy módosítása miatt keletkeztek, például nedvességnek kitettség, idegen anyag (víz, olaj, homok stb.) bejutása, vagy nem megfelelő telepítés vagy üzemeltetés, vagy
- kiderül, hogy a terméken szereplő címkéket, sorozatszámokat, vízjeleket stb. meghamisították vagy módosították, vagy
- a meghibásodás ellenőrizetlen külső tényezők, pl. tűz, árvíz, erős szél vagy villámcsapás miatt következik be.
2.18 Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. mint a garanciavállaló közvetítője, és a garanciavállaló (2.1.A. pont szerint) nem vállal felelősséget:
- Személyi sérülésért (beleértve a halált), vagyoni kárért, személyi sérülésért vagy vagyonkárosodásért, amit a terméknek a használati utasítástól eltérő használata okoz,
- Jogkövetkezményekért, amelyeket az érvényes jogszabályok felhasználó általi be nem tartása okoz.
2.19 A fenti 1.2 pontra is tekintettel, a Polgári Törvénykönyv 577. § (1) bekezdés 2.1. alapján a garanciavállaló tájékoztatja, hogy amennyiben az eladott dolog nem felel meg a szerződésnek, a vevőt törvény alapján megillető jogorvoslatok illetik meg, az eladó költségére; ezeket a jogorvoslatokat a jelen garancia nem érinti.