Mentés a bevásárlólistára
Új bevásárlólista létrehozása

Adjon hozzá termékeket a kódok hozzáadásával

Adjon hozzá CSV fájlt
Írja be az összes termékkódot, amelyet a kosárhoz szeretne adni (vessző után szóközzel vagy új sorban). A kód többször megismétlésével az adott elem annyiszor kerül hozzáadásra, ahányszor megjelenik.

B2B jótállási nyilatkozat

B2B Jótállási nyilatkozat

1. Szolgáltatási reklamációk és jótállás

1.1 A Vevő az Eladó által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos panasszal élhet elektronikus úton, az Eladóhoz intézett megfelelő kérelem benyújtásával, az 1.1. pontban megjelölt elérhetőségeken.

1.2 Az Eladó termékszavatossági felelőssége a Vevő felé a Polgári Törvénykönyv 558. § 1. bekezdése értelmében kizárt.

2. Jótállási nyilatkozat – tartóssági garancia – forgalmazási garancia

Az alábbi jótállási nyilatkozat nem fogyasztóra, hanem üzleti partnerre vonatkozik – olyan vállalkozásra, aki üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó megállapodást köt, ha a szerződés tartalma azt mutatja, hogy az ügylet szakmai jellegű.

2.1. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., székhelye: Rybnik, ul, Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, a továbbiakban: „Garanciavállaló”, garantálja az ajánlatában szereplő, az alábbi 2.1.A. - 2.1.D. és 2.2. pontban megjelöltektől eltérő termék (a továbbiakban: "Termék") megfelelő működését, az alábbi 2.5. pont szerint meghatározott jótállási időnél nem rövidebb ideig, feltéve, hogy a terméket a használati utasításban foglaltak és a gyártó vagy a forgalmazó felhasználói kézikönyvében szereplő ajánlásai szerint telepítik és üzemeltetik. A jótállási nyilatkozat a Lengyel Köztársaság területén érvényes, és az ott vásárolt Termékekre vonatkozik. A jótállási nyilatkozatot vagy jótállási jegyet közvetlenül a Termékhez mellékelik, vagy ha a Garanciavállaló webáruházában vásárolták, a jótállás meglétére és tartalmára vonatkozó információk a Termék leírásában és a szerviz.innpro.hu/warranty weboldalon találhatók.

2.1.A. A DJI márkájú termékek esetében a garanciavállaló az SZ DJI BaiWang Technology Co, Building No.1.2.7.9, Baiwang Creative Factory, No.1051, Songbai Road, Nanshan Xili District, Shenzhen, China. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata a Lengyelországban engedélyezett garanciális igényeknek a DJI által kijelölt, engedélyezett javítóműhelyekbe történő továbbítása.

2.1.B. A RENEWED termékek esetében a garanciavállaló a Renewed Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Netherlands. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a kizárólagos gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata a RENEWED termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

2.1.C. Az AMAZFIT márkájú termékek esetében a garanciavállaló a Zepp North America Inc 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA, 92612, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a kizárólagos gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az AMAZFIT termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

2.1.D. Az ECOFLOW márkájú termékek esetében a garanciavállaló az EcoFlow Inc. Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, China. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az ECOFLOW termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

2.1.E. Az Insta360 márkájú termékek esetében a garanciavállaló az Arashi Vision Inc., 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az Insta360 termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

2.1.F. Az Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle, Joysway márkájú termékek esetében a garanciavállaló az KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Czech Republic. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az KAVAN Europe s.r.o. termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

2.1.G. Az Akaso márkájú termékek esetében a garanciavállaló az Akaso Tech LLC., 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. kizárólag a gyártó által kijelölt képviselő, akinek feladata az Akaso termékek javítóműhelyeknek történő átadása.

Amikor a jelen jótállási nyilatkozat egy Termékre hivatkozik, az ilyen hivatkozás értelemszerűen vonatkozik azokra a Termékekre is, amelyek esetében a garanciavállaló a fenti 2.1.A. - 2.1.G. szakaszban megjelölt szervezetek egyike.

2.2 A garancia nem terjed ki: tartozékokra és cserélhető tartozékokra, például olyanokra, amelyek állandó vagy ingadozó terhelésnek vannak vagy lehetnek kitéve, mint például a propellerek, állványok, rögzítőkonzolok, tapadókorongok, kefék, szűrők, fogantyúk, csúszók, tárcsák, pengék, fúrók, fúrótalpak, csiszoló talpak, festékbevonatok, gumi alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szíjak, dobok, gyűrűk, hengerek, dugattyúk, motorkefék, táp- vagy átviteli kábelek szigetelés- vagy dugók, gördülő vagy mozgó alkatrészek sérülése esetén a garancia nem terjed ki a csomagolás gyűrődésére, a kifakult csomagolásra vagy elszíneződésre, a karcolásokra vagy a kopott feliratokra.

2.3 A Termék első vásárlója – az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ügyfele – jogosult a jótállásra. A jótállásból eredő jogok nem szállnak át a Termék későbbi vásárlóira. Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. – sem a 2.1.A. - 2.1.G. pontban megjelölt garanciavállaló – nem szerződő fél a Termék későbbi vásárlója számára.

2.4. Annak feltételeként, hogy a Garanciavállaló elfogadja és feldolgozza a garanciális igényt, a Garanciavállalónak be kell nyújtania a Termék vásárlását vagy értékesítését igazoló értékesítési dokumentumot a Gyártó felé, és fel kell tüntetnie a Termék látható és olvasható sorozatszámát, ha van ilyen. Így amennyiben Vevő Garanciavállaló felé a szükséges dokumentumokat nem mutatja be, avagy a Termék sorozatszáma nem olvasható, Garanciavállaló elutasítja a Vevő termék garanciális rendezésére benyújtott igényét.

2.5 Jótállási időszak:
A jótállási időszakot a fenti 2.1. bekezdésben említett jótállási nyilatkozatban vagy jótállási jegyben, valamint a b2b.innpro.hu oldalon található termékkártyán szereplő információknak megfelelően kell meghatározni, kivéve a készülékbe beépített vagy a készletben található akkumulátorokat.

Az akkumulátor jótállási ideje független a Termék jótállási idejétől, és 12 hónap. A jótállási időszakot általában attól az időponttól számítják, amikor az Ügyfél a terméket a Garanciavállalótól megvásárolta, az alábbiak szerint:

DJI márkájú termékek esetében – a jótállási időszakot a termék első vásárló (az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. Ügyfele) általi aktiválásának napjától vagy a fent említett első vásárló általi vásárlás napjától számítják, attól függően, hogy melyik következik be előbb – kivéve, ha a termékkártyán vagy a gyártó által a használati útmutatóban megadott részletes specifikációk a jótállási időszak eltérő kezdőpontját jelzik. A vásárló a megvásárolt Termékre vonatkozó jótállási idő kezdetének és végének időpontját a szerviz.innpro.hu szolgáltatási felületen keresztül ellenőrizheti, miután regisztrált a szolgáltatási alkalmazásban és megfelelően bejelentkezett. A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a Termék új termékre történő cseréje formájában történő szolgáltatás nyújtását megtagadja olyan helyzetben, amikor a Termék értékesítéséből kivonásra került, vagy annak támogatása megszűnt; ilyen helyzetben csak elszámolásra, visszatérítésre van lehetőség.

2.6 A jótállás szerinti felelősség kizárólag az eladott termékben rejlő okokból eredő hibákra terjed ki. A jótállás különösen nem terjed ki a Termék használatából vagy egyéb következményes okokból eredő hibákra, mint például:

  1. bármilyen mechanikus, beleértve a túlterhelés vagy túlmelegedés okozta mechanikai sérüléseket is,
  2. a terméknek a használati utasításban foglaltaktól eltérő telepítéséből vagy használatából eredő károk,
  3. a Terméknek az előírásoknak nem megfelelő körülmények között történő szállításából vagy használatából eredő károk,
  4. a termék nem megfelelő tárolásából vagy nem megfelelő karbantartásából eredő,
  5. a termékben lévő kenőanyag vagy olajtartalékok teljes kimerüléséből eredő,
  6. a terméken belüli vagy kívüli erős szennyeződésből eredő,
  7. olyan tartozékok használata miatt, amelyek nem felelnek meg a Termék gyártója vagy forgalmazója ajánlásainak,
  8. véletlen események (pl. tűz, árvíz, elektromos túlfeszültség, villámcsapás stb.),
  9. háborús cselekményekből, zavargásokból, terrorcselekményekből vagy vandalizmusból eredő károk,
  10. az áramkör jogosulatlan módosítása, illetve az akkumulátor és a töltő nem megfelelő illesztése vagy helytelen használata által okozott károk,
  11. megbízhatósági vagy kompatibilitási problémák nem engedélyezett alkatrészek használata során,
  12. a készülék rosszul feltöltött vagy sérült akkumulátorral történő működtetése által okozott károk,
  13. a termék által okozott adatvesztés vagy adatkárosodás,
  14. a termékkel együtt szállított vagy azt követően telepített összes program,
  15. harmadik fél termékei által okozott meghibásodások vagy károk, beleértve azokat is, amelyeket a Termék gyártója kérésre biztosít vagy a Termékbe beépíthet,
  16. a Termék gyártója által engedélyezett műszaki támogatástól eltérő műszaki támogatásból eredő károk,
  17. olyan termékek vagy alkatrészek, amelyek azonosító címkéje megváltozott, vagy amelyekről az azonosító címkét eltávolították,
  18. a felhasználói kézikönyvben felsorolt, a felhasználó által végrehajtandó műveletek elmulasztása,
  19. ha a Garanciavállalótól eltérő, vagy a Garanciavállaló által jóváhagyott szervezet végez bármilyen javítást, átalakítást, módosítást, teljes vagy részleges szétszerelést vagy szerkezeti változtatást (a termék alkatrészeinek rögzítőelemein lévő gyűrődések, a plombák, címkék vagy egyéb védelmek sérülései jogosulatlan beavatkozásnak minősülhetnek),
  20. a nem megfelelő telepítés, nem megfelelő használat vagy a hivatalos használati utasításban foglaltaktól eltérő üzemeltetés által okozott károk.

A DRÓNOKRA TOVÁBBI KORLÁTOZÁSOK:

  1. olyan repülések által okozott károk, amelyek során nem tartották be a Termék használati utasításában foglalt ajánlásokat,
  2. a Termék rossz időjárási körülmények között történő használatából eredő károk (pl. erős szél, eső vagy homokvihar stb.),
  3. a Termék elektromágneses interferenciával sújtott környezetben történő használatából eredő károk (pl. bányászati területek, rádióadó tornyok, nagyfeszültségű kábelek, erőművek stb. közelsége),
  4. olyan környezetben történő használat okozta károk, ahol más vezeték nélküli eszközök (pl. kamerák, Wi-Fi jelek) interferenciát okoznak,
  5. a terméknek a használati utasításban megadott biztonságos induló súlynál nagyobb súlyú használatából eredő károk,
  6. kényszerrepülés során keletkezett károk, ha az alkatrészek elhasználódtak vagy megsérültek.

2.7 A jótállásra jogosult személy köteles a Termék hibájának felfedezését követően haladéktalanul jelenteni a Garanciavállalónak a Termék hibájának tényét, és azt saját költségén beszállítani, miután a szerviz.innpro.hu szolgáltatási panelen keresztül reklamációt nyújtott be az alábbi címre: INNPRO HUNGARY, 1135 Budapest, Frangepán utca 76., 1. emelet. A garanciavállaló nem felel a hibás termék tudatos használata során keletkezett károkért. A Garanciavállaló a termékek átvételére a Vevőtől nem kötelezett.

2.8 A hibajelentésnek tartalmaznia kell:

  1. a vevő neve és címe, adószáma, e-mail címe és telefonszáma,
  2. annak pontos leírása, hogy a termék hibája miben áll a termék tulajdonságaihoz képest,
  3. annak megjelölése, hogy mikor, ki és milyen körülmények között fedezte fel a termék hibáját,
  4. a kérelemmel együtt benyújtott termék alkotóelemeinek pontos felsorolása (pl. „doboz, fúrógép, 2 fúrószár, akkumulátor” – kerüljük az általános kifejezéseket, mint „készlet”, „propellerek”, „kábelek”, „borítások” stb.),
  5. fel kell tüntetni, milyen jellegű javítást várnak: garanciális vagy garancián túli (fizetős).

2.9 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a kérelem megfelelő feldolgozásához szükségesnek ítélt további információkat kérjen.

2.10 A szervizre benyújtott Terméket tiszta, a szállítás alatt a sérülésektől védett állapotban kell benyújtani (lehetőleg az eredeti csomagolásban). Ha aggregátorról van szó, akkor az összes folyadékot (olajat és üzemanyagot) a Termékből a megfelelő szakembernek el kell távolítania. A Garanciavállaló fenntartja magának a jogot, hogy a reklamációt elutasítsa, ha folyadékokat észlel.

2.11 A Garanciavállaló gondoskodik arról, hogy a kérelem kézhezvételétől számított 14 napon belül tájékoztassa a garanciára jogosult személyt a kérelem elfogadásának eredményéről és jogosságáról. Ha a hibát megerősítik, a Garanciavállaló 60 napon belül ingyenesen kijavítja a garancia által fedezett hibát attól számítva, hogy a Garanciavállaló átvette a hibás Terméket a garanciavállaló szervizközpontjában. Ha a javítás nem lehetséges vagy aránytalanul költséges, a Garanciavállaló választása szerint visszafizeti a Vevő által az értékesítési bizonylaton szereplő összeget, vagy a Terméket hibátlan Termékre cseréli. A garanciális körbe tartozó hibák kijavításának módjáról kizárólag a Garanciavállaló dönt.

2.12 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy csökkentse a visszatérítendő összeget abban az esetben, ha a garanciára jogosult személy hiányos terméket szállított. A visszatérítendő összeg a hiányzó alkatrészek beszerzési árával arányosan csökkenthető. Ha a Terméket vagy annak sérült elemeit újra cserélik, az új alkatrészek a garanciavállaló tulajdonába kerülnek, a hibás elemek pedig a Garanciavállaló tulajdonába mennek át. A garanciavállaló nem küldi vissza a hibás alkatrészeket abban az esetben, ha azok cseréje történik.

2.13 A jótállás jogosultja a fenti rendelkezéseken kívül más jogokkal nem rendelkezik a jótállás alapján, figyelemmel a kötelező törvényi előírások szerinti jogokra.

2.14 A jogosult köteles a garanciavállaló által kijavított Terméket a kijavítás befejezéséről való értesítés után legfeljebb 20 napon belül átvenni. Ha ezen határidő letelt, a Garanciavállalót – a törvényben őt megillető további kártérítési vagy egyéb jogok érintetlenül hagyása mellett – megilleti:

  1. a tárolás költségeinek a Vevőre terhelése (napi 1000 Ft mértékben),
  2. a termék bírósági letétbe helyezése (a Vevő értesítését követően),
  3. vagy a Vevő felhívása, hogy írjon alá nyilatkozatot a Termék elhagyásáról.

2.15 DJI DOA JÓTÁLLÁS A DJI MÁRKÁKRA VONATKOZÓ TERMÉKEKRE

2.15 A DJI Termékekkel kapcsolatban, függetlenül a fenti 2.1–2.14. pontokban megjelölt jogoktól és kötelezettségektől, valamint a 2.16. pontban foglaltakra figyelemmel, az Ügyfél a következő garanciális feltételeket veheti igénybe: ha a DJI-termék a vásárlást követően azonnal hibásnak bizonyul, és e hibákat a vásárlástól számított hét napon belül bejelentik az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.-nak, mint a garanciavállaló közvetítőjének, valamint a garanciavállaló közvetítője ezeket visszaigazolja, úgy a garanciavállaló (a 2.1.A. pontban megjelölt) mindent elkövet annak érdekében, hogy a terméket 14 munkanapon belül kicserélje egy új, hibátlan termékre a DJI DOA (dead on arrival, azaz a termék a vásárlás napjától nem működik) garancia keretében.

2.16 A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy megtagadja a DOA cserét, készlethiány vagy logisztikai nehézség esetén – ilyen esetben a fent említett 2.1–2.14 pontokban írt rendelkezések alkalmazandók.

2.17 A DJI DOA jótállási szolgáltatást nem nyújtjuk, ha:

  1. több mint hét naptári nappal a vásárlást követően érkezik be a termék a garanciavállaló közvetítőjéhez (INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. szerviz), vagy
  2. a garanciára jogosult nem nyújtja be a Garanciavállaló által kibocsátott vásárlási igazolást, vagy
  3. az Ügyfél által cserére hozott termék nem tartalmaz minden eredeti alkatrészt, vagy felhasználói hibából sérült alkatrészeket tartalmaz, vagy
  4. a termék átvizsgálását követően, a garanciavállaló által elvégzett megfelelő ellenőrzések alapján a jelentett hiba nem igazolódik,
  5. olyan hibák vagy sérülések mutatkoznak, amelyek a termék jogosulatlan használata vagy módosítása miatt keletkeztek, például nedvességnek kitettség, idegen anyag (víz, olaj, homok stb.) bejutása, vagy nem megfelelő telepítés vagy üzemeltetés, vagy
  6. kiderül, hogy a terméken szereplő címkéket, sorozatszámokat, vízjeleket stb. meghamisították vagy módosították, vagy
  7. a meghibásodás ellenőrizetlen külső tényezők, pl. tűz, árvíz, erős szél vagy villámcsapás miatt következik be.

2.18 Az INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. mint a garanciavállaló közvetítője, és a garanciavállaló (2.1.A. pont szerint) nem vállal felelősséget:

  1. Személyi sérülésért (beleértve a halált), vagyoni kárért, személyi sérülésért vagy vagyonkárosodásért, amit a terméknek a használati utasítástól eltérő használata okoz,
  2. Jogkövetkezményekért, amelyeket az érvényes jogszabályok felhasználó általi be nem tartása okoz.

2.19 A fenti 1.2 pontra is tekintettel, a Polgári Törvénykönyv 577. § (1) bekezdés 2.1. alapján a garanciavállaló tájékoztatja, hogy amennyiben az eladott dolog nem felel meg a szerződésnek, a vevőt törvény alapján megillető jogorvoslatok illetik meg, az eladó költségére; ezeket a jogorvoslatokat a jelen garancia nem érinti.

pixel